COVID-19
RBA informacije

Aktualne informacije i preporuke kojima želimo doprinijeti vašoj sigurnosti

COVID-19
RBA informacije

Aktualne informacije i preporuke kojima želimo doprinijeti vašoj sigurnosti

Saznajte više

Zbog trenutačne situacije nastale uslijed epidemije COVID-19, RBA je poduzela niz mjera kako bismo vam omogućili da financijski lakše prebrodite ovo neizvjesno razdoblje. Kontinuirano pratimo upute i mjere Nacionalnog stožera civilne zaštite, te ćemo sukladno uputama prilagođavati poslovanje novonastalim okolnostima.

Građani - informacije o otplati kredita

 

Ako zbog smanjenih primanja, gubitka zaposlenja ili drugih razloga niste više u mogućnosti plaćati ratu kredita, javite se u najbližu RBA poslovnicu i provjerite mogućnost restrukturiranja kredita.

Preporuke o korištenju online kanala

 

Preko mobilnog bankarstva možete:

• pratiti stanja svih svojih računa (uključujući štednje i kredite) i onih na kojima ste opunomoćenik
• obavljati sve transakcije (plaćati i primati uplate ili prebacivati novac između svojih računa)
• aktivirati debitne i kreditne kartice koje ste zaprimili poštom
• plaćati račune putem foto naloga (skeniranje bar koda)
• poslati novac kontaktima čak i ako ne znate njihov IBAN - nova KlikPay opcija!

Što je KlikPay?

Uz KlikPay iz mojaRBA aplikacije na jednostavan način plaćajte svim kontaktima iz mobitela, bez obzira u kojoj banci imaju račun.
KlikPay opcijom možete slati novac svim kontaktima u imeniku koji imaju tekući račun u RH i to bez naknade do 31.12.2020. Više ne morate znati njihov IBAN, a podaci o plaćanju (model, poziv na broj) se sami popune prilikom plaćanja.
Jednostavno omogućite aplikaciji pristup vašim kontaktima i šaljite im novac s vašeg tekućeg ili žiro računa u kunama.

Plaćanje putem KlikPay opcije provodi se nakon što vaš kontakt potvrdi svoj IBAN, a novac koji ste im poslali vidjet će na računu:
- isti dan, ako je kontakt s račununom u drugoj banci potvrdio svoj IBAN na radni dan do 15 sati
- slijedeći radni dan, ako je kontakt s računom u drugoj banci potvrdio svoj IBAN nakon 15 sati ili vikendom
- isti dan, ako kontakt ima račun u RBA.

Uz sve ove, na mobilnom bankarstvu imate još funkcija, a više pogledajte na mojaRBA.

Mobilno bankarstvo možete ugovoriti online, jednostavno i bez dolaska u poslovnicu, za manje od 15 minuta.

Želim mojaRBA

Preko internetskog bankarstva možete:

• pratiti stanja svih svojih računa (uključujući štednje i kredite) i onih na kojima ste opunomoćenik
• obavljati sve transakcije (plaćati i primati uplate ili prebacivati novac između svojih računa)
• aktivirati debitne i kreditne kartice koje ste zaprimili poštom

Također, i na internetskom bankarstvu imate više funkcija od ovdje navedenih. 

Ako još nemate internetsko bankarstvo možete ga dobiti telefonskim pozivom. Nakon što stisnite gumb ispod, ostavite nam svoj broj telefona i mi ćemo vas nazvati. 

Hoću internetsko bankarstvo

Online možete postati i novi RBA klijent

Otvaranje tekućeg računa od sada je moguće napraviti online! Brzo, lako i bez dolaska u poslovnicu. 

• za nove nove klijente koji žele u RBA otvoriti tekući račun
• pripremite važeću osobnu iskaznicu ili putovnicu s biometrijskom fotografijom
• pripremite mobitel ili računalo s kamerom i mikrofonom
• ispunite online zahtjev
• identifikacija se provodi video pozivom od strane djelatnika iz našeg Kontakt centra

Želim RBA tekući račun

Beskontaktno plaćanje

 

 

Kako koristiti beskontaktno plaćanje:

• plaćate prislanjanjem RBA kartice na POS uređaj koji podržava beskontaktno plaćanje 
• za kupnju do 250 kn ne morate unijeti PIN
• veći limit za beskontaktno plaćanje vrijedi za sve RBA kartice 
• iznimno za RBA Visa Electron debitne kartice za tekući i devizni račun potrebno je prvo napraviti jednu kontaktnu transakciju (korištenje kartice na bankomatu ili umetanje kartice u POS uređaj) kako bi vam se limit za beskontaktno plaćanje povećao

Bankomati

 

 

Podižite novac s bankomata umjesto u poslovnici:

• RBA debitnim karticama novac podižite bez naknade na svim RBA i Euronet bankomatima
• lokacije RBA bankomata možete pronaći u mojaRBA aplikaciji ili na mapi lokacija

Uplate vršite preko uplatno-isplatnih bankomata:

• uplate na tekući i žiro račun
• uplate na kreditnu karticu 
• plaćanje rata kredita 
• uplatu za poslovne subjekte (ne morate dolaziti u poslovnicu radi toga)

Savjetujemo vam da prije i nakon korištenja bankomata dezinficirate ruke.

Lokacije RBA bankomata

Dolazak u poslovnicu i radno vrijeme

 

 

Poslovnice rade prema redovnom radnom vremenu:

• radno vrijeme možete provjeriti na mapi RBA poslovnica 
• na istom mjestu se nalaze i lokacije uplatno-isplatnih bankomata 

Preporučeno ponašanje u poslovnicama:

• stojite u redu 
• držite sigurnosni razmak od 2 metra od drugih osoba
• ako nosite zaštitnu masku, prilikom ulasku u poslovnicu vas molimo da je nakratko skinete radi identifikacije
• dezinficirajte ruke sa sredstvom koje se nalazi na pultu kod naših bankara

Radno vrijeme poslovnica

Zaštićeni računi

 

Debitnu karticu zaštićenog računa možete zatražiti na sljedeće načine:

• ako koristite internetsko bankarstvo, pošaljite poruku sa zahtjevom za izdavanje kartice ili
• nazovite na telefon 072 62 62 62 ili
• dođite u poslovnicu

Karticu vam šaljemo poštom na kućnu adresu.

Debitnu karticu zaštićenog računa možete koristiti za:

• za podizanje novca na RBA i Euronet bankomatima
• uvid u stanje zaštićenog računa na RBA i Euronet bankomatima

Korisnici zaštićenih računa od 4.5. mogu ugovoriti online bankarstvo:

• mojaRBA mobilno bankarstvo, čime odmah imate pristup i internetskom bankarstvu
• internetsko bankarstvo uz čitač kartice, za što vam je potrebna bilo koja RBA debitna ili kreditna kartica

Preko online bankarstva sa zaštićenog računa možete provoditi transakcije u kunama:

• prijenos na vaše druge račune u RBA 
• prijenos u korist kreditne kartice, kredita i depozita u RBA 
• prijenos na račune drugih klijenata fizičkih osoba u RBA i u druge banke u RH 
• plaćanja na račune poslovnih subjekata u RBA i u druge banke u RH

Za korisnike u samoizolaciji:

Ako imate zaštićeni račun i nalazite se u samoizolaciji, zatražite izdavanje kartice, a u međuvremenu smo vam omogućili pristup financijskim sredstvima bez potrebe odlaska u poslovnicu. 
Za više informacija, javite nam se:
• na telefon 072 62 62 62
• na e-mail info@rba.hr

Kontaktirajte nas

E-mail

Pošaljite nam e-mail

Facebook

Javite nam se na Facebook

RBA INFO

Nazovite nas na info telefon