COVID-19
RBA informacije

Aktualne informacije i preporuke kojima želimo doprinijeti vašoj sigurnosti

COVID-19
RBA informacije

Aktualne informacije i preporuke kojima želimo doprinijeti vašoj sigurnosti

Saznajte više

Zbog trenutačne situacije nastale uslijed epidemije COVID-19, RBA je poduzela niz mjera kako bismo vam omogućili da financijski lakše prebrodite ovo neizvjesno razdoblje. Kontinuirano pratimo upute i mjere Nacionalnog stožera civilne zaštite, te ćemo sukladno uputama prilagođavati poslovanje novonastalim okolnostima.

Dolazak u poslovnicu i radno vrijeme

 

 

Poslovnice rade prema redovnom radnom vremenu:

• radno vrijeme možete provjeriti na mapi RBA poslovnica 
• na istom mjestu se nalaze i lokacije uplatno-isplatnih bankomata 

Preporučeno ponašanje u poslovnicama:

• za ulazak u poslovnicu nije potrebna COVID potvrda
• 
stojite u redu 
• držite sigurnosni razmak od 2 metra od drugih osoba
• ako nosite zaštitnu masku, prilikom ulasku u poslovnicu vas molimo da je nakratko skinete radi identifikacije
• dezinficirajte ruke sa sredstvom koje se nalazi na pultu kod naših bankara

Radno vrijeme poslovnica

GRAĐANI - mjere pomoći za otplatu kredita

 

Nađete li se u situaciji da zbog smanjenih primanja, gubitka zaposlenja ili drugih razloga imate poteškoća u otplati kredita, posjetite vama najbližu RBA poslovnicu i provjerite mogućnosti restrukturiranja kredita.

Beskontaktno plaćanje

 

 

Kako koristiti beskontaktno plaćanje:

• plaćate prislanjanjem RBA kartice na POS uređaj koji podržava beskontaktno plaćanje 
• za kupnju do 250 kn ne morate unijeti PIN
• veći limit za beskontaktno plaćanje vrijedi za sve RBA kartice 
• iznimno za RBA Visa Electron debitne kartice za tekući i devizni račun potrebno je prvo napraviti jednu kontaktnu transakciju (korištenje kartice na bankomatu ili umetanje kartice u POS uređaj) kako bi vam se limit za beskontaktno plaćanje povećao

Bankomati

 

 

Podižite novac s bankomata umjesto u poslovnici:

• RBA debitnim karticama novac podižite bez naknade na svim RBA i Euronet bankomatima
• lokacije RBA bankomata možete pronaći u mojaRBA aplikaciji ili na mapi lokacija

Uplate vršite preko uplatno-isplatnih bankomata:

• uplate na tekući i žiro račun
• uplate na kreditnu karticu 
• plaćanje rata kredita 
• uplatu za poslovne subjekte (ne morate dolaziti u poslovnicu radi toga)

Savjetujemo vam da prije i nakon korištenja bankomata dezinficirate ruke.

Lokacije RBA bankomata

Zaštićeni računi

 

Debitnu karticu zaštićenog računa možete zatražiti na sljedeće načine:

• ako koristite internetsko bankarstvo, pošaljite poruku sa zahtjevom za izdavanje kartice ili
• nazovite na telefon 072 62 62 62 ili
• dođite u poslovnicu

Karticu vam šaljemo poštom na kućnu adresu.

Debitnu karticu zaštićenog računa možete koristiti za:

• za podizanje novca na RBA i Euronet bankomatima
• uvid u stanje zaštićenog računa na RBA i Euronet bankomatima

Korisnici zaštićenih računa mogu ugovoriti online bankarstvo:

• mojaRBA mobilno bankarstvo, čime odmah imate pristup i internetskom bankarstvu
• internetsko bankarstvo uz čitač kartice, za što vam je potrebna bilo koja RBA debitna ili kreditna kartica

Preko online bankarstva sa zaštićenog računa možete provoditi transakcije u kunama:

• prijenos na vaše druge račune u RBA 
• prijenos u korist kreditne kartice, kredita i depozita u RBA 
• prijenos na račune drugih klijenata fizičkih osoba u RBA i u druge banke u RH 
• plaćanja na račune poslovnih subjekata u RBA i u druge banke u RH

Za korisnike u samoizolaciji:

Ako imate zaštićeni račun i nalazite se u samoizolaciji, zatražite izdavanje kartice, a u međuvremenu smo vam omogućili pristup financijskim sredstvima bez potrebe odlaska u poslovnicu. 
Za više informacija, javite nam se:
• na telefon 072 62 62 62
• na e-mail info@rba.hr

Kontaktirajte nas

E-mail

Pošaljite nam e-mail

Facebook

Javite nam se na Facebook

RBA INFO

Nazovite nas na info telefon