COVID-19
RBA informacije

Aktualne informacije i preporuke kojima želimo doprinijeti vašoj sigurnosti

COVID-19
RBA informacije

Aktualne informacije i preporuke kojima želimo doprinijeti vašoj sigurnosti

Saznajte više

Zbog trenutačne situacije nastale uslijed epidemije COVID-19, RBA je poduzela niz mjera kako bismo vam omogućili da financijski lakše prebrodite ovo neizvjesno razdoblje. Kontinuirano pratimo upute i mjere Nacionalnog stožera civilne zaštite, te ćemo sukladno uputama prilagođavati poslovanje novonastalim okolnostima.

Dolazak u poslovnicu i radno vrijeme

 

 

Poslovnice rade prema redovnom radnom vremenu:

• radno vrijeme možete provjeriti na mapi RBA poslovnica 
• na istom mjestu se nalaze i lokacije uplatno-isplatnih bankomata 

Preporučeno ponašanje u poslovnicama:

• za ulazak u poslovnicu nije potrebna COVID potvrda
• 
stojite u redu 
• držite sigurnosni razmak od 2 metra od drugih osoba
• ako nosite zaštitnu masku, prilikom ulasku u poslovnicu vas molimo da je nakratko skinete radi identifikacije
• dezinficirajte ruke sa sredstvom koje se nalazi na pultu kod naših bankara

Radno vrijeme poslovnica

GRAĐANI - mjere pomoći za otplatu kredita

 

Nađete li se u situaciji da zbog smanjenih primanja, gubitka zaposlenja ili drugih razloga imate poteškoća u otplati kredita, posjetite vama najbližu RBA poslovnicu i provjerite mogućnosti restrukturiranja kredita.

Preporuke o korištenju online kanala

 

Preko mobilnog bankarstva možete:

• pratiti stanja svih svojih računa (uključujući štednje i kredite) i onih na kojima ste opunomoćenik
• obavljati sve transakcije (plaćati i primati uplate ili prebacivati novac između svojih računa)
• aktivirati debitne i kreditne kartice koje ste zaprimili poštom
• plaćati račune putem FotoNaloga (skeniranje bar koda)
• poslati novac kontaktima čak i ako ne znate njihov IBAN - KlikPay opcija!
• podijeliti svako plaćanje RBA kreditnom karticom iznad 300 kn na 2 do 24 rate bez kamata

Što je KlikPay?

Uz KlikPay iz mojaRBA aplikacije na jednostavan način plaćajte svim kontaktima iz mobitela, bez obzira u kojoj banci imaju račun.
KlikPay opcijom možete slati novac svim kontaktima u imeniku koji imaju tekući račun u RH i to bez naknade. Više ne morate znati njihov IBAN, a podaci o plaćanju (model, poziv na broj) se sami popune prilikom plaćanja.
Jednostavno omogućite aplikaciji pristup vašim kontaktima i šaljite im novac s vašeg tekućeg ili žiro računa u kunama.

Plaćanje putem KlikPay opcije provodi se nakon što vaš kontakt potvrdi svoj IBAN, a novac koji ste im poslali vidjet će na računu:
- isti dan, ako je kontakt s račununom u drugoj banci potvrdio svoj IBAN na radni dan do 15 sati
- slijedeći radni dan, ako je kontakt s računom u drugoj banci potvrdio svoj IBAN nakon 15 sati ili vikendom
- isti dan, ako kontakt ima račun u RBA.

Uz sve ove, na mobilnom bankarstvu imate još funkcija, a više pogledajte na mojaRBA.

Mobilno bankarstvo možete ugovoriti online, jednostavno i bez dolaska u poslovnicu, za manje od 15 minuta.
Zahtjev za ugovaranje možete ispuniti ovdje na web stranici ili u mojaRBA aplikaciji nakon što ju preuzmete na svoj mobitel.

Želim mojaRBA

Preko internetskog bankarstva možete:

• pratiti stanja svih svojih računa (uključujući štednje i kredite) i onih na kojima ste opunomoćenik
• obavljati sve transakcije (plaćati i primati uplate ili prebacivati novac između svojih računa)
• aktivirati debitne i kreditne kartice koje ste zaprimili poštom

Također, i na internetskom bankarstvu imate više funkcija od ovdje navedenih. 

Ako još nemate internetsko bankarstvo, najbrži način da ga dobijete je ugovaranje mojaRBA mobilnog bankarstva jer je sastavni dio aplikacije i mToken s kojim ćete se jednostavno prijaviti na internetsko bankarstvo. Ispunite online zahtjev iznad klikom na "Želim mojaRBA".
Ako nemate mobitel koji podržava mojaRBA aplikaciju, svejedno možete koristiti internetsko bankarstvo uz čitač kartice, što možete ugovoriti u bilo kojoj poslovnici. 

Online možete postati i novi RBA klijent

Otvaranje tekućeg računa od sada je moguće napraviti online! Brzo, lako i bez dolaska u poslovnicu. 

• za nove nove klijente koji žele u RBA otvoriti tekući račun
• pripremite važeću osobnu iskaznicu ili putovnicu s biometrijskom fotografijom
• pripremite mobitel ili računalo s kamerom i mikrofonom
• ispunite online zahtjev
• identifikacija se provodi video pozivom od strane djelatnika iz našeg Kontakt centra

Želim RBA tekući račun

Beskontaktno plaćanje

 

 

Kako koristiti beskontaktno plaćanje:

• plaćate prislanjanjem RBA kartice na POS uređaj koji podržava beskontaktno plaćanje 
• za kupnju do 250 kn ne morate unijeti PIN
• veći limit za beskontaktno plaćanje vrijedi za sve RBA kartice 
• iznimno za RBA Visa Electron debitne kartice za tekući i devizni račun potrebno je prvo napraviti jednu kontaktnu transakciju (korištenje kartice na bankomatu ili umetanje kartice u POS uređaj) kako bi vam se limit za beskontaktno plaćanje povećao

Bankomati

 

 

Podižite novac s bankomata umjesto u poslovnici:

• RBA debitnim karticama novac podižite bez naknade na svim RBA i Euronet bankomatima
• lokacije RBA bankomata možete pronaći u mojaRBA aplikaciji ili na mapi lokacija

Uplate vršite preko uplatno-isplatnih bankomata:

• uplate na tekući i žiro račun
• uplate na kreditnu karticu 
• plaćanje rata kredita 
• uplatu za poslovne subjekte (ne morate dolaziti u poslovnicu radi toga)

Savjetujemo vam da prije i nakon korištenja bankomata dezinficirate ruke.

Lokacije RBA bankomata

Zaštićeni računi

 

Debitnu karticu zaštićenog računa možete zatražiti na sljedeće načine:

• ako koristite internetsko bankarstvo, pošaljite poruku sa zahtjevom za izdavanje kartice ili
• nazovite na telefon 072 62 62 62 ili
• dođite u poslovnicu

Karticu vam šaljemo poštom na kućnu adresu.

Debitnu karticu zaštićenog računa možete koristiti za:

• za podizanje novca na RBA i Euronet bankomatima
• uvid u stanje zaštićenog računa na RBA i Euronet bankomatima

Korisnici zaštićenih računa mogu ugovoriti online bankarstvo:

• mojaRBA mobilno bankarstvo, čime odmah imate pristup i internetskom bankarstvu
• internetsko bankarstvo uz čitač kartice, za što vam je potrebna bilo koja RBA debitna ili kreditna kartica

Preko online bankarstva sa zaštićenog računa možete provoditi transakcije u kunama:

• prijenos na vaše druge račune u RBA 
• prijenos u korist kreditne kartice, kredita i depozita u RBA 
• prijenos na račune drugih klijenata fizičkih osoba u RBA i u druge banke u RH 
• plaćanja na račune poslovnih subjekata u RBA i u druge banke u RH

Za korisnike u samoizolaciji:

Ako imate zaštićeni račun i nalazite se u samoizolaciji, zatražite izdavanje kartice, a u međuvremenu smo vam omogućili pristup financijskim sredstvima bez potrebe odlaska u poslovnicu. 
Za više informacija, javite nam se:
• na telefon 072 62 62 62
• na e-mail info@rba.hr

Kontaktirajte nas

E-mail

Pošaljite nam e-mail

Facebook

Javite nam se na Facebook

RBA INFO

Nazovite nas na info telefon