test
tets
Kako ugovoriti mojaRBA?
Jednostavno! mojaRBA mobilno bankarstvo možete ugovoriti:
• u mojaRBA aplikaciji izborom opcije "Aktivacija videopozivom", nakon što ste preuzeli aplikaciju na svoj mobitel,
• u poslovnici.
mojaRBA aplikacija je uvijek „nova“
Bez predaha radimo na dodavanju novih funkcionalnosti i sa svakim ažuriranjem aplikacije dobivate više mogućnosti za bolje upravljanje svojim novcima.
mojaRBA
-
Jednostavnost plaćanja
Plaćajte sigurno gdje god se nalazili.
-
Kontrola troškova i prihoda
Lakše pratite i upravljajte troškovima.
-
Personalizacija prikaza računa
Prilagodite prikaz svojim potrebama.
Život je lakši kad se dio bitnih aktivnosti odvija online
mojaRBA mobilno bankarstvo je siguran i jednostavan način da svoje svakodnevne obveze oko plaćanja odradite u hodu, s bilo koje lokacije. Besplatno preuzmite aplikaciju i, kad se radi o plaćanju prijateljima ili raznim institucijama, potpuno zaboravite na poslovnice, šaltere i redove.
Novi phishing napadi na korisnike kartica
11.01.2023
Klijenti su ovih dana počeli dobivati lažne mailove i SMS-ove koji ih obavještavaju o neobičnim aktivnostima na njihovoj kartici i pri tome traže tajne podatke ispisane na kartici.
Nikako ne odgovarajte na takve i slične poruke i nikada ne odajte tajne podatke s kartice.
Cilj lažnih poruka je preuzimanje tajnih podataka kartica, odnosno CVC/CVV broja. Taj broj se nalazi na poleđini kartice, predstavlja sigurnosni kod kartice i za vlasnika kartice pruža dodatnu sigurnost pri online kupovini.
Kako se prepoznaje ova lažna komunikacija?
U porukama se navodi da je zbog neobičnih aktivnosti na kreditnoj kartici suspendirana bankovna kartica. Također se nudi link za provjeru statusa kartice, odnosno ponovno aktiviranje kartice.
Kako možete prepoznati službene obavijesti od RBA?
Naše službene obavijesti dolaze isključivo s adrese pošiljatelja no-reply@rba.hr.
Kako ne biste nasjeli na pokušaj prijevare, znajte da banka od vas nikada neće tražiti:
• PIN bilo koje RBA kartice ili autentifikacijskog uređaja,
• CVV/CVC kreditne kartice,
• unos aktivacijskih kodova za mobilno bankarstvo na web stranice,
• instalaciju nekog alata poslanog putem e-mail poruke ili SMS-a te
• datum, vrijeme i iznos transakcije ili pristupni kod za prijavu na internetsko bankarstvo.
U slučaju da dobijete bilo kakav sumnjiv upit, mail ili poruku, molimo vas nazovite nas na INFO telefon i provjerite o čemu se radi.
Naslov scheduler
Naslov scheduler
Naslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov scheduler
098 9842 972
Bruno 18.06.2018. 15:00 sati.
NaslovNaslov
Promjena nakon objave danas 16:18 555555