test

tets

How to Contract mojaRBA?

 

Simply! mojaRBA mobile banking can be agreed:

• in the mojaRBA app by selecting "Video Call Activation", after installing the app on your mobile phone,
• at a branch.

 

mojaRBA App Is Always" New"

Taking no rest, we work on adding new functionalities and with every app update, you get more options for better management of your money. 

mojaRBA

  • Simplicity of payments

    Simplicity of payments

    Pay securely wherever you are. 

  • Control of expenses and incomes

    Control of expenses and incomes

    Monitor and manage your costs easily.

  • Personalization of account display

    Personalization of account display

    Adjust the display to your needs. 

 

Life is easier when some of the important activities are online

mojaRBA mobile banking is a safe and simple way to take care of your daily payments on the go, from any location. Download the free app and, when it comes to payments to either friends or various institutions, and completely forget about branches, teller's counters and queuing. 

Na kraju 2021. pogoršanje pokazatelja potrošačkog optimizma na tromjesečnoj razini

21.01.2022

Anketa pouzdanja potrošača provodi se na mjesečnoj razini i ispituje mišljenja potrošača vezano uz trenutno stanje ekonomskih pojava s kojima se svakodnevno susreću kao i očekivanja vezana uz buduća ekonomska kretanja u njihovom kućanstvu i Hrvatskoj.

 

Iako blago poboljšani u odnosu na studeni, indeksi pouzdanja zadržali su se u prosincu u negativnom području. Pojačani inflatorni pritisci posebice izraženi kod cijena hrane i energije glavni su generatori rasta opreza i zabrinutosti kod potrošača, a dodatna nesigurnost dolazi i od snažnog porasta osoba zaraženih novim inačicama Corona virusa. I na godišnjoj razini zabilježeno je poboljšanje kod sva tri kompozitna indeksa što je vjerojatno i rezultat optimizma oko gospodarskog oporavka koji je započeo u drugom prošlogodišnjem tromjesečju, nakon snažnog pada tijekom 2020. Pri takvim kretanjima sva tri kompozitna pokazatelja potrošačkog optimizma na značajno su nižim razinama u odnosu na razdoblje prije početka COVID krize.

Međutim, promatrajući na tromjesečnoj razini, u usporedbi s razdobljem srpanj-rujan, zabilježeno je pogoršanje kod sva tri indeksa, pri čemu je najveći prosječan pad zabilježio indeks očekivanja potrošača, a slijedi ga indeks pouzdanja potrošača. Pogoršanje potrošačkog optimizma može se povezati i s utjecajem nepovoljnih očekivanja glede kretanja razine cijena.

Indeks pouzdanja potrošača (IPP) u prosincu je bio na razini od -12 bodova. Od područja koje pokriva ovaj indeks poboljšanje u odnosu na studeni je zabilježeno kod svih pitanja odnosno kod očekivanja kako će se tijekom sljedećih 12 mjeseci promijeniti kupnja trajnih dobara u odnosu na proteklih 12 mjeseci, očekivanja glede promjena financijske situacije u kućanstvu tijekom proteklih 12 mjeseci te očekivanja o promjeni financijske situacije u kućanstvu u idućih 12 mjeseci, promjeni ukupne ekonomske situacije u Hrvatskoj te isplativosti investiranja u trajna dobra u Hrvatskoj.

Pitanja o očekivanju promjena financijske situacije u kućanstvu u idućih 12 mjeseci i promjeni ukupne ekonomske situacije u Hrvatskoj u idućih 12. mjeseci povoljno su se odrazila na Indeks očekivanja potrošača koji je u prosincu porastao na -12.1 bodova.

Naposljetku, na rast indeksa raspoloženja potrošača na -24.8 bodova pozitivno su se odrazila pitanja koja ukazuju na promjene u financijskoj situaciji u kućanstvima u idućih 12 mjeseci, ekonomske situacije u Hrvatskoj u posljednjih 12 mjeseci te isplativosti investiranja u trajna dobra za kućanstvo u Hrvatskoj.

Promatrajući na tromjesečnoj razini, poboljšana su jedino očekivanja o promjeni financijske situacije u kućanstvu tijekom sljedećih 12 mjeseci, dok je kod svih ostalih očekivanja zabilježeno pogoršanje.

I u prvim mjesecima ove godine, ne isključujemo mogućnost kako će se pojačana zabrinutost zbog već navedenih čimbenika i oprez pri potrošnji i dalje odražavati na kretanje pokazatelja potrošačkog optimizma. S druge strane, nastavak gospodarskog oporavka, poboljšanje kretanja na tržištu rada uz rast plaća kao i suzbijanje aktualne pandemije trebali bi djelovati u pozitivnom smjeru na kretanje indeksa pouzdanja, očekivanja i raspoloženja potrošača.


O nama
Online Banking
Poslovanje s bankama
Poslovni
Publikacije

Naslov scheduler

 

Naslov scheduler

Naslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov scheduler

098 9842 972

Bruno 18.06.2018. 15:00 sati.

NaslovNaslov

 

Promjena nakon objave danas 16:18 555555

TEST 10:27