RaiPay aplikacija

Osjeti slobodu kupnje bez novčanika

RaiPay aplikacija

Osjeti slobodu kupnje bez novčanika

Saznajte više

Česta pitanja

  • Koje kartice mogu koristiti unutar RaiPay aplikacije?
    • U aplikaciju možete dodati sve osobne RBA debitne i kreditne kartice: Mastercard, Visa Electron i Maestro debitne kartice, Mastercard kreditnu karticu, Visa Classic, Visa Gold, Visa Iris, Visa Platinum kreditnu karticu te Visa Electron devizne debitne kartice (EUR i USD).

      U aplikaciju nije moguće dodati kartice drugih banaka.

  • Kako dodati karticu u RaiPay aplikaciju?
    • RBA karticu u aplikaciju možete dodati na jedan od sljedećih načina:
      • ručnim unosom podataka s kartice u RaiPay aplikaciju
      • slikanjem kartice
      • približavanjem kartice NFC čitaču mobitela (na kartici mora biti omogućeno beskontaktno plaćanje)

      Nakon dodavanja više vrsta kartica, odaberite koju karticu ćete koristiti kao zadanu za buduća plaćanja.
      Ako želite platiti karticom koja nije zadana, prije plaćanja trebate otvoriti aplikaciju i postaviti ju kao željenu karticu te nakon toga provesti plaćanje.

      Kod učitavanja kartica u aplikaciju putem NFC-a, skeniranje se u pravilu odvija trenutačno, ali kod nekih modela mobitela traje 2-3 sekunde i moguće je da se signal izgubi ako se kartica pomiče prilikom skeniranja. Prislonite karticu dijelu mobitela gdje se nalazi NFC antena pa svakako provjerite koje je to mjesto na vašem uređaju.
      Također, neke zaštitne maskice za mobitele mogu ometati signal.

       

  • Moram li verificirati svaku karticu koju dodajem u RaiPay aplikaciju?
    • Da, zbog sigurnosnih razloga, trebate verificirati svaku karticu koju dodajete u aplikaciju.
      Verifikaciju provodite jednokratnim aktivacijskim kodom koji vam šaljemo putem SMS poruke na broj mobitela koji imamo registriran u sustavu.

  • Što ako moj broj nije evidentiran u sustavu banke ili je prikazani broj pogrešan?
    • Broj mobitela možete provjeriti putem internetskog bankarstva, pozivom na RBA INFO telefon 072 62 62 62 ili u bilo kojoj RBA poslovnici.
      Registraciju ili promjenu kontakt brojeva možete napraviti putem internetskog bankarstva ili u bilo kojoj RBA poslovnici.

  • Mogu li koristiti RaiPay PIN za autorizaciju plaćanja i iznad 100 kuna?
    • Da, unutar postavki aplikacije odaberite "Proširena sigurnost". Aktivacijom te opcije sve transakcije iznad 100 kuna autorizirat ćete PIN-om. Promjenu ove postavke morate potvrditi unosom RaiPay PIN-a.

  • Zašto me aplikacija ponekad traži da otključavanjem mobitela ili unosom PIN-a autoriziram i transakcije manje od 100 kuna?
    • Zbog sigurnosnih razloga aplikacija je postavljena na način da povremeno od korisnika zatraži autorizaciju plaćanja i kod iznosa manjih od 100 kuna.

  • Koliko blizu POS uređaja mora biti mobitel kod plaćanja?
    • Dovoljno je prisloniti mobitel na POS uređaj. Nije loše znati gdje je antena na vašem mobitelu. Komunikaciju između POS-a i mobitela može eventualno ometati zaštitna maska mobitela.

  • Mogu li plaćati u inozemstvu sa RaiPay aplikacijom?
    • Da, plaćanja putem RaiPay su moguća na beskontaktnim terminalima u inozemstvu. Način plaćanja je identičan kao i u Hrvatskoj.

  • Mogu li putem RaiPay aplikacije napraviti transakciju korištenja kuna Zlatne RBICE?
    • Ne, za korištenje kuna Zlatne RBICE trebate koristiti plastičnu RBA karticu.

  • Mogu li kupovinu provedenu putem RaiPay podijeliti na rate na prodajnom mjestu koje ima ugovor s bankom?
    • Ne, podjela na rate na prodajnom mjestu moguća je samo korištenjem plastične kartice. Podsjećamo da se sve provedene transakcije, bez obzira na način na koji su provedene, iznad 300 kuna (40 eura za inozemne transakcije) mogu podijeliti na 2 do 24 rate i to putem iDIREKT internetskog bankarstva ili pozivom na RBA INFO telefon.

  • Zašto se aplikacija ugasila kod provjere uređaja?
    • Aplikacija nakon prihvata posebnih dozvola provjerava zadovoljava li vaš uređaj sve preduvjete za aktiviranje mobilnog plaćanja. Ako svi preduvjeti nisu ostvareni, aplikacija se gasi. Aplikaciju je također potrebno postaviti kao zadanu za NFC plaćanja unutar postavki mobitela ako nije automatski provedeno.

  • Mogu li koristiti RaiPay aplikaciju ako nemam hrvatski broj mobitela?
    • Aplikaciju mogu aktivirati isključivo korisnici hrvatskih teleoperatera, jer je slanje SMS poruka za verifikaciju kartica moguće samo na pozivne brojeve 091, 092, 095, 097, 098, 099.

  • Zašto mi je transakcija vidljiva na popisu plaćanja u aplikaciji, a plaćanje mi nije uspjelo?
    • Prikaz plaćanja na ekranu Transakcije u RaiPay aplikaciji označava da je transakcija uspješno inicirana između aplikacije i POS uređaja. Ali transakcija i dalje može biti odbijena.
      Za vašu evidenciju, jedina potvrda o uspješnom plaćanju uvijek je ona potvrda koju generira POS uređaj ili samoposlužni uređaj Prodajnog mjesta.
      Ukoliko se dogodi da je transakcija vidljiva kao uspješna u RaiPay aplikaciji, a  na potvrdi s Prodajnog mjesta je vidljiva kao neuspješna, vaš račun neće biti terećen.
      Kako biste bili sigurni je li račun terećen, putem mobilnog ili Internet bankarstva u svakom trenutku možete provjeriti promet po vašem računu ili kreditnoj kartici.