Ivana Hobolja Škrtić panelistica na 10. MeetUP konferenciji Contact Center Akademije

11.05.2017

Konferencija je ove godine organizirana kroz niz interaktivnih predavanja.

 

Ivana Hobolja Škrtić, izvršna direktorica Upravljanja odnosom s klijentima i alternativnim kanalima RBA, sudjelovala je kao panelistica na 10. MeetUP konferenciji u organizaciji Contact Center Akademije. Konferencija je ove godine organizirana kroz niz interaktivnih predavanja iz područja korisničkog iskustva, bihevioralne ekonomije i razvoja poduzeća usmjerenih na korisnike.

Hobolja Škrtić je sudjelovala na panelu te predstavila projekt Raiffeisen banke, pod nazivom  „Customer Centricity – prikaz slučaja“, dok su ostali panelisti bili: Jelena Oreščanin (VIPnet) s temom „Trendovi u korisničkom iskustvu (CX)“, te Boris Šurija (Behave) s temom „Ivica i Marica ili CX tragovi kroz svaki brand touchpoint“.

Hobolja Škrtić je prilikom svog izlaganja izjavila: „Customer Centricity je projekt koji je zaživio u našoj banci ubrzo nakon svog predstavljanja. Naime, vremena i korisnici su bitno drugačiji u odnosu na prošla razdoblja, pa stoga ne čudi da je danas pristup poslovanju drugačiji. Ovim pristupom smo kao banka odlučili sve napore i način poslovanja, u najvećoj mogućoj mjeri, usmjeriti isključivo prema korisnicima, u svrhu zadovoljavanja svih njihovim poslovnih potreba. Customer Centricity će se vremenom mijenjati, sukladno potrebama i tržišta, ali i korisnika“, zaključila je Hobolja Škrtić.