Podnošenje prigovora

Podnošenje prigovora

Saznajte više
 

POLITIKA PODNOŠENJA PRIGOVORA

Žao nam je što je došlo do situacije koja vas je potaknula na pisanje prigovora. Ovdje smo opisali kako izgleda proces podnošenja i rješavanja prigovora kako biste imali sve najbitnije informacije na jednom mjestu.

 

PISANJE PRIGOVORA

Savjetujemo vam da prije pisanja prigovora potražite odgovor u izborniku Česta pitanja ili dođete u bilo koju poslovnicu. Neke teme možemo riješiti odmah na licu mjesta pa nećete morati čekati na odgovor.

Kako napisati prigovor/reklamaciju?
Ispunite Obrazac za podnošenje prigovora, koji smo pripremili za brže i jednostavnije pisanje prigovora. U obrascu tražimo podatke kako bismo vam mogli odgovoriti što brže i kvalitetnije:
- ime i prezime/naziv poslovnog subjekta (ako se prigovor odnosi na poslovni račun)
- OIB/OIB poslovnog subjekta
- opis situacije
- dodatnu dokumentaciju za koju mislite da je važna


Ako se vaš prigovor odnosi na neautorizirane transakcije po RBA karticama, molimo koristite ovaj Obrazac za podnošenje kartičnih prigovora.


Kako poslati prigovor/reklamaciju?

Nakon što ispunite obrazac, možete ga skenirati ili slikati i dostaviti nama putem sljedećih kanala:
- e-mailom na adresu: prigovori@rba.hr
- osobno u bilo koju RBA poslovnicu
- putem internetskog bankarstva
- poštom na adresu: Raiffeisenbank Austria d.d., Reklamacije, Magazinska cesta 69,10000 Zagreb


 

PROCEDURA RJEŠAVANJA PISANIH PRIGOVORA

 
  • Zaprimanje prigovora
    • Čim zaprimimo vaš prigovor proslijedit ćemo ga odjelu koji je stručan za vašu situaciju.
      Ako prigovor ne sadržava sve potrebne podatke ili dokumentaciju, zatražit ćemo od vas nadopunu. U tom slučaju, zakonski rok za rješavanje prigovora računat će se od trenutka kada od vas dobijemo sve potrebne informacije.  

  • Slanje odgovora
    • Odgovor ćemo vam poslati u roku od 10 dana od dana zaprimanja.

      U nekim slučajevima je moguće da zbog razloga koji su izvan naše kontrole nećemo moći odgovoriti u navedenom roku. U tom slučaju ćemo vam javiti razloge kašnjenja i konačni rok do kojeg ćemo vam poslati odgovor. Taj rok neće biti duži od 35 dana. 

  • Pohrana vaših podataka
    • Informacije oko vašeg prigovora ćemo spremiti u elektroničkom obliku te ćemo ih čuvati u skladu s Pravilima postupanja Raiffeisenbank Austria d.d. s osobnim podacima. Te informacije su:
      - ime i prezime/naziv poslovnog subjekta
      - OIB/OIB poslovnog subjekta
      - sadržaj prigovora
      - popratna dokumentacija
      - eventualne dopune
      - datum zaprimanja prigovora
      - datum odgovora na prigovor

 

ŠTO AKO NISTE ZADOVOLJNI RJEŠENJEM PRIGOVORA?

Ako rješenje prigovora ne bude onakvo kakvo ste očekivali, možete nas uvijek tražiti da ga ponovno razmotrimo ili uputiti pritužbu Hrvatskoj narodnoj banci na adresu: Trg hrvatskih velikana 3, Zagreb.
Uz to, možete pokrenuti postupak alternativnog rješavanja sporova pred ugovorenim tijelom za mirenje, odnosno alternativno rješavanje potrošačkih sporova, kao npr. pred Centrom za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori na adresi: Rooseveltov trg 2, Zagreb. Ako se radi o prigovoru iz područja platnog prometa, u mirenju ćemo sigurno sudjelovati i mi kako bismo pronašli rješenje koje bi odgovaralo i vama i nama. Sve što ste pročitali je usklađeno s važećim zakonskim propisima.

Podrška

E-mail

Pošaljite nam e-mail

RBA INFO

Nazovite nas na INFO TELEFON

Poslovnice

Pronađite najbližu poslovnicu