Novi phishing napadi na poslovne korisnike
13.03.2023
Klijenti su ovih dana počeli dobivati lažne mailove naziva „VAŽNA OBAVIJEST: Za poslovne korisnike Raiffeisen banke“.
Klijenti su ovih dana počeli dobivati lažne mailove naziva „VAŽNA OBAVIJEST: Za poslovne korisnike Raiffeisen banke“ u kojima ih se obavještava da je banka iz sigurnosnih razloga odlučila skratiti vrijeme prijave (sesije). U mailu se traži produženje valjanosti Raiffeisen prijave za novih 30 dana kako bi nesmetano mogli koristiti Raiffeisen Internet bankarstvo.
Nikako ne odgovarajte na takve i slične poruke i nikada ne odajte tajne podatke s autentifikacijskog uređaja i kartice.
Cilj ovih lažnih poruka je krađa podataka koji su potrebni za prijavu u Internet bankarstvo za poslovne korisnike.
Kako možete prepoznati službene obavijesti od RBA?
Naše službene obavijesti dolaze isključivo s adrese pošiljatelja no-reply@rba.hr.
Kako ne biste nasjeli na pokušaj prijevare, znajte da banka od vas nikada neće tražiti:
• PIN bilo koje RBA kartice ili autentifikacijskog uređaja,
• CVV/CVC kreditne kartice,
• instalaciju nekog alata poslanog putem e-mail poruke ili SMS-a te
• datum, vrijeme i iznos transakcije ili pristupni kod za prijavu na internetsko bankarstvo.
U slučaju da dobijete bilo kakav sumnjiv upit, mail ili poruku, molimo vas nazovite nas na INFO telefon i provjerite o čemu se radi.