Novi phishing napadi na poslovne korisnike

13.03.2023

Klijenti su ovih dana počeli dobivati lažne mailove naziva „VAŽNA OBAVIJEST: Za poslovne korisnike Raiffeisen banke“.

 

Klijenti su ovih dana počeli dobivati lažne mailove naziva „VAŽNA OBAVIJEST: Za poslovne korisnike Raiffeisen banke“ u kojima ih se obavještava da je banka iz sigurnosnih razloga odlučila skratiti vrijeme prijave (sesije). U mailu se traži produženje valjanosti Raiffeisen prijave za novih 30 dana kako bi nesmetano mogli koristiti Raiffeisen Internet bankarstvo.

Nikako ne odgovarajte na takve i slične poruke i nikada ne odajte tajne podatke s autentifikacijskog uređaja i kartice.

Cilj ovih lažnih poruka je krađa podataka koji su potrebni za prijavu u Internet bankarstvo za poslovne korisnike.

Kako možete prepoznati službene obavijesti od RBA?
Naše službene obavijesti dolaze isključivo s adrese pošiljatelja no-reply@rba.hr.

Kako ne biste nasjeli na pokušaj prijevare, znajte da banka od vas nikada neće tražiti:
• PIN bilo koje RBA kartice ili autentifikacijskog uređaja,
• CVV/CVC kreditne kartice,
• instalaciju nekog alata poslanog putem e-mail poruke ili SMS-a te
• datum, vrijeme i iznos transakcije ili pristupni kod za prijavu na internetsko bankarstvo.

U slučaju da dobijete bilo kakav sumnjiv upit, mail ili poruku, molimo vas nazovite nas na INFO telefon i provjerite o čemu se radi.