Novi phishing napadi na poslovne korisnike

20.06.2023

Klijenti su počeli dobivati lažne mailove u kojem se nepoznata stranka predstavlja kao RBA te šalje link kojem se treba pristupiti. Spomenuti mailovi ne dolaze s naše službene adrese.

 

Podaci koje prevaranti traže preko linka su sljedeći:
• e-mail,
• broj telefona,
• serijski broj i
• OTP,
ali ne možemo znati hoće li ubuduće tražiti neke druge podatke.

Nikako ne odgovarajte na takve i slične poruke i nikada ne odajte tajne podatke s uređaja za autentifikaciju i kartice.

Cilj ovih lažnih poruka je krađa podataka koji su potrebni za prijavu u Internet bankarstvo za poslovne korisnike. 

Kako možete prepoznati službene obavijesti od RBA?
Naše službene obavijesti dolaze isključivo s adrese pošiljatelja no-reply@rba.hr.

Kako ne biste nasjeli na pokušaj prijevare, znajte da banka od vas nikada neće tražiti:
• PIN bilo koje RBA kartice ili uređaja za autentifikaciju,
• CVV/CVC kreditne kartice,
• instalaciju nekog alata poslanog putem e-mail poruke ili SMS-a te
• datum, vrijeme i iznos transakcije ili pristupni kod za prijavu na internetsko bankarstvo.

U slučaju da dobijete bilo kakav sumnjiv upit, mail ili poruku, molimo da nas nazovete na INFO telefon i provjerite o čemu se radi.