Liana Keserić panelistica na konferenciji IBM-a

16.03.2017

Liana Keserić, članica Uprave Raiffeisenbank Austria d.d. (RBA), sudjelovala je kao panelistica na stručnoj konferenciji IBM-a, pod nazivom "IBM Business Conect Event".

 

Liana Keserić, članica Uprave Raiffeisenbank Austria d.d. (RBA), sudjelovala je kao panelistica na stručnoj konferenciji IBM-a, pod nazivom "IBM Business Conect Event", na temu izazova kognitivne budućnosti i usvajanju novih tehnologija u poslovanju.

Tijekom konferencije, eminentni stručnjaci iz svijeta IT industrije te poduzetnici i drugi stručnjaci, uključeni u IT procese, raspravljali su o ključnim odrednicama kognitivnih, odnosno disruptivnih tehnologija. Konferencija se osvrnula na primjere iz prakse, koji već u svome svakodnevnom poslovanju koriste "cutting edge" tehnologiju, odnosno umjetnu inteligenciju.

Okupljene sudionike konferencije uvodnim su obraćanjem ispred IBM-a Ginni Rometty, CEO IBM-a i Peter Harrison, Watson Industry Solutions Telecom Analytics Europe at IBM. Tom prigodom Rometty i Harrison su okupljenima održali prezentacije pod nazivom "If it's digital, it'll be cognitive" i "How are cognitive systems different?", te se posebno osvrnuli na izgradnju Artificial Inteligence (AI) sistema pod nazivom "Watson", koji je već implementiran u neke od najvećih poduzeća na svijetu.

Uvodno obraćanje poslužilo je kao uvod u panel raspravu koja je uslijedila te je održana i diskusija pod vodstvom Danka Družijanića (HRT), na kojoj su sudjelovali Liana Keserić (RBA), Boris Drilo (HT), Adrian Ježina (HUP – ICT) i Raoul van Engelshoven (IBM). Keserić je ovom prilikom istaknula:

"Digitalna transformacija postala je sveprisutni pojam u svim gospodarskim granama. Digitalne promjene događaju se velikom brzinom i kontinuirano, a njihov glavni katalizator je tehnologija. Digitalna transformacija danas započinje od potreba i očekivanja klijenta, a sve u cilju omogućavanja jedinstvenoga korisničkog iskustva – customer experienca. Digitalna transformacija je prije svega promjena načina razmišljanja i ponašanja, inovacija i agilnost u razvoju, uvođenje i integracija novih tehnologija, prikupljanje i analiza podataka te svih dostupnih informacija iz svih izvora, razvoj novih znanja te uspostavljanje kontinuiranoga procesa upravljanja promjenama. Raiffeisen banka je na tržištu uvijek nastupala i pripadala među one, koje su bile generator inovacija. Imamo sreću što istodobno pripadamo jednoj velikoj međunarodnoj grupaciji, pa imamo priliku učiti na kvalitetnim primjerima i koristiti iskustva naših kolega unutar Raiffeisen obitelji. Banke danas moraju biti otvorene prema promjenama, prema novim znanjima i razmišljanjima i izvan svoje industrije, prema drugačijim poslovnim modelima te se moraju naučiti brže mijenjati. Prvenstveno je potrebno usmjeriti se na ljude i pripremiti ih na promjenu – radi se o kontinuiranoj izgradnji mindseta koji će otvoreno promišljati i primjenjivati tehnološka dostignuća te na promjene i konkurenciju gledati kao na nove prilike. Naši klijenti, koju su u fokusu svih naših aktivnosti, danas očekuju visoku brzinu i jednostavnost korištenja usluga, odabir vremena i mjesta prema svojim preferencijama. Mi vjerujemo da uz pomoć novih tehnologija i znanja te svjesno upravljanim promjenama, možemo i znamo odgovoriti na ove izazove", zaključila je Keserić.