Emil Sapunar panelist na konferenciji – Digital Openness

29.05.2018

Cilj konferencije „Exceeding customer expectations through digital openness“ je pokriti aktualne teme i relevantna rješenja vezana uz digitalizaciju bankarske industrije u Hrvatskoj, kao i ponuditi prilike za networking stručnjacima iz bankarskog sektora.

 

Emil Sapunar, direktor koordinacije Poslovne mreže iz RBA, sudjelovao je kao panelist na konferenciji „Exceeding customer expectations through digital openness“, u panelu pod nazivom „Your take on the Central European Banking Industry“, u organizaciji Compinga, KMPG-a i SunTec-a.

Prije početka panela i rasprave, uvodna izlaganja koja su ujedno i poslužila kao uvod u diskusiju, održao je Alojzije Jukić, predsjednik Uprave Compinga, zatim Daniel Lenardić iz KPMG-a, koji je održao predavanje na temu angažmana korisnika u digitalnom dobu, te Madhur Jain, viši potpredsjednik SunTeca, koji je govorio o digitalnoj transformaciji. Nakon uvodnih izlaganja, uslijedio je panel „Your take on the Central European Banking Industry“, na kojem su sudjelovali: Emil Sapunar (RBA), Zoran Kureljušić (PBZ), Martin Horning (ERSTE), Ivan Punek (Comping), Madhur Jain (SunTec), Daniel Lenardić (KPMG), te Željko Kardum kao moderator rasprave.  

Tijekom svog dijela izlaganja, Sapunar je među ostalim naglasio: „Raiffeisen banka trenutno svoje napore ulaže, prvenstveno u omnichannel, odnosno multichannel pristup klijentima. To znači da biramo kanale kojim pristupamo klijentima sukladno njihovim željama, odnosno preferencijama. Pristupamo rješavanju svih izazova koristeći design thinking metodologiju, uzimajući u obzir i klasično bankarstvo, odnosno njegujući i dosadašnji oblik poslovanja s klijentima. Otvorili smo nove poslovnice koje koriste nove tehnologije, te nam je polazišna točka customer experience. Želja nam je klijente preseliti s neprofitabilnih transakcija, odnosno iz poslovnice, na multifunkcijske uređaje i digitalne kanale, ali nenametljivo i postupno. Poslovnice budućnosti Raiffeisen banke uskoro postaju mjesta na kojima će se odvijati savjetovanje i prodaja kompleksnih proizvoda, dok se ostali vidovi poslovanja postupno sele na digitalne kanale“.

Kao zaključak svoga izlaganja, Sapunar je izjavio: „S obzirom da poslujemo na izrazito konkurentnom tržištu, da biste održavali status quo morate ići naprijed. Digitalno bankarstvo je danas prisutno i obaveza svih ozbiljnih igrača na tržištu. Ono sa čim se možete diferencirati, u odnosu na konkurenciju, je svakako prednost i istaknuti će vas od ostalih, ali je najvažnije pružati najbolju uslugu te osluškivati potrebe klijenata“, zaključio je Sapunar.

Cilj konferencije „Exceeding customer expectations through digital openness“ je pokriti aktualne teme i relevantna rješenja vezana uz digitalizaciju bankarske industrije u Hrvatskoj, kao i ponuditi prilike za networking stručnjacima iz bankarskog sektora. Obrađene teme na konferenciji su se fokusirale na digitalizaciju sektora i na Customer Centricity.