UČINITE PREMIUM POGODNOSTI MOGUĆIMA: RBA PremiumPLATINUM paket tekućeg računa
Najveći broj zvjezdica kada je upravljanje financijama u pitanju, personalizirana podrška, maksimalna bezbrižnost tijekom poslovnih putovanja i povlaštene naknade za odabrane RBA usluge.
"Najbolje i malo više" ono je što smo pripremili za vas u ovom paketu tekućeg računa.
Jedinstvena mjesečna naknada za paket
Za paket s najvećim brojem usluga plaćate jedinstvenu cijenu od 23 EUR* mjesečno
Mobilno i internetsko bankarstvo
mojaRBA je jedno od najbolje ocijenjenih mobilnih bankarstava na tržištu
Online plaćanja bez naknade
Neograničen broj transakcija uz 100% popusta na naknadu
ODABERITE PLATINASTI PREMIUM TRETMAN: RBA PremiumPLATINUM paket
Za vaše svakodnevne i izvanredne potrebe, bilo da ste doma ili na putu, nudimo set bankarskih i nebankarskih usluga.
23 EUR/mj*
*Vaša mjesečna naknada može biti s popustom, ovisno o vašem poslovnom odnosu s bankom. Ispunite podatke, saznajte koliki popust možete ostvariti i provjerite kako postati Premium klijent.
Kako postati RBA Premium klijent?
Popunite pristupnicu za RBA pakete
Odaberite najbližu poslovnicu
Ugovorite PremiumPLATINUM uslugu
Priority Pass: Usluga kojom vam je zagarantiran prioritet i najbolja usluga, čak i kada nije u našoj nadležnosti
RBA kreditne kartice: Suvremen način življenja zahtijeva i suvremeno upravljanje financijama
NAGRAĐUJEMO BAŠ SVAKU VAŠU POTROŠNJU!: Program vjernosti Zlatna RBICA
ORYX Asistencija Pomoć na cesti
Za korištenje dodatne pogodnosti dostupne unutar RBA PremiumPLATINUM paketa tekućeg računa, ORYX Asistencija Pomoć na cesti u Hrvatskoj i Pomoć u kući, u hitnim slučajevima kada vam je brzina rješavanja nastale situacije najvažnija, dovoljno je znati besplatni telefonski broj ORYX kontakt centra za RBA klijente 0800 5003 (dežuran 24 sata na dan).
UNIQA dodatno zdravstveno osiguranje
Dodatno zdravstveno osiguranje je dobrovoljno osiguranje koje omogućava bolju zdravstvenu zaštitu, preglede u privatnim poliklinikama bez čekanja i uputnica, u odabranom terminu.
Ovim osiguranjem pokriveni su specijalistički liječnički pregledi i dijagnostički postupci, a ukupni troškovi pokriveni u jednoj osigurateljnoj godini mogu iznositi najviše 99,54 EUR za specijalističke liječničke preglede i najviše 99,54 EUR za dijagnostičke postupke. Osigurati se mogu osobe u dobi 16 do 65 godina. Ugovoreni pregledi i dijagnostički postupci obavljaju se na medicinsku indikaciju, a preglede i pretrage za vas dogovara i organizira medicinska služba MedUNIQA (tel. +385 1 6324 275), čiji stručni savjetnici su vam na usluzi 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu.
Više detalja dostupno je u Općim uvjetima dodatnog zdravstvenog osiguranja korisnika RBA paketa uz tekuće račune.
Program preporuke Prijatelji po računu: Kako do nagrade od 50 EUR?
Ugovorite RBA PremiumPLATINUM paket tekućeg računa i postanite RBA klijent
Dobivate svoj aktivacijski kod za preporuku
Podijelite kod s prijateljima i preporučite im RBA
Kad se vaš prijatelj prebaci u RBA, oboje dobivate po 50 EUR na račun
Dogovorite sastanak
Najčešća pitanja
Pronađite odgovore na najčešće postavljena pitanja.
RBA PremiumPLATINUM paket možete ugovoriti u poslovnici, vaš račun će odmah biti otvoren i svu potrebnu dokumentaciju dobit ćete od našeg djelatnika.
Ukoliko već imate otvoren RBA tekući račun ili neki od RBA paketa tekućeg računa, a želite jedan od Premium paketa, to možete napraviti i online, bez dolaska u poslovnicu, pomoću starog Internet bankarstva.
Debitnu karticu i PIN vam šaljemo na kućnu adresu u odvojenim pošiljkama, a primit ćete ih u roku od 7 do maksimalno 10 dana.
mojaRBA aplikaciju možete aktivirati čim vaš račun bude otvoren.
Kod otvaranja računa u poslovnici, naglasite djelatniku da odmah želite ugovoriti i aktivirati mobilno bankarstvo.
Aktivacija mojaRBA aplikacije je jednostavna. Sve što trebate je aktivacijski kod koji ćete dobiti u dva dijela. Ako aplikaciju ugovarate digitalno, prvi dio aktivacijskog koda zaprimit ćete putem e-maila, a drugi u SMS poruci, a ukoliko aplikaciju ugovarate u poslovnici, prvi dio koda ćete dobiti od djelatnika poslovnice, a drugi u SMS poruci.
Dodatno zdravstveno osiguranje viši je standard zdravstvene zaštite u usporedbi s
obveznim zdravstvenim osiguranjem, a pokriveni su specijalistički liječnički pregledi i dijagnostički postupci. Osiguranik može biti osoba dobi 16 do 65 godina, a ukupni troškovi pokriveni u jednoj osigurateljnoj godini mogu iznositi najviše 99,54 EUR za specijalističke liječničke preglede i najviše 99,54 EUR za dijagnostičke postupke.
Ugovorena pokrića obavljaju se na medicinsku indikaciju, a mogu se koristiti po proteku roka od 15 dana od dana koji će na polici biti naveden kao početak osiguranja. Detalji ograničenja dostupna su u Općim uvjetima dodatnog zdravstvenog osiguranja korisnika RBA paketa uz tekuće račune.
Uključuje putno zdravstveno osiguranje tijekom putovanja izvan Hrvatske, naknadu nužnih troškova u slučaju kašnjenja leta ili kašnjenja prtljage ukoliko je zrakoplovna karta plaćena RBA kreditnom ili debitnom karticom, naknadu nužnih troškova i za osobe koje putuju s korisnikom RBA kartice ukoliko su i njihove zrakoplovne karte plaćene bilo kojom RBA karticom osiguranika i osiguranje za slučaj smrti uslijed nezgode.
Detalje možete vidjeti na linku
Dogodi li vam se kvar na vozilu u Hrvatskoj i Europi, usluga ORYX Pomoć na cesti omogućit će vam otklanjanje kvara na licu mjesta ili besplatan prijevoz vozila do najbližeg servisa. Paket uključuje i aplikaciju Putni anđeo za pametne telefone, koja
praćenjem brzine, buke u vozilu i drugih parametara prepoznaje prometnu nezgodu
i automatski poziva hitnu pomoć, policiju, vatrogasce ili pomoć na cesti.
Dodatno, ORYX članska kartica omogućuje vam neograničeno korištenje popusta na prodajnim mjestima partnera ORYX Programa ušteda.
Sve informacije i uvjete pročitajte u Općim pravilima i uvjetima o pogodnostima ORYX Asistencije uz RBA PremiumPLATINUM paket tekućeg računa.
RaiConnect aplikacija je mobilna aplikacija / internet platforma digitalnog servisa, koja omogućava komunikaciju između klijenta i banke slanjem poruka, audio i video poziva, slanjem dokumenata, prikazom zaslona i drugim radnjama. Komunikacija putem RaiConnect aplikacije odvija se između Klijenta i dodijeljenog mu bankara u radno vrijeme bankara. Bankar je dužan odgovoriti na poruku Klijenta najkasnije u roku od 2
radna dana.
Uslugu može ugovoriti bilo koji klijent koji ima ugovoren neki od RBA paketa o tekućem računu odnosno Premium klijent koji koristi Premium paket u najbližoj poslovnici.
Klijent koji na zadnji dan obračunskog razdoblja koristi 4 ili više grupa proizvoda ostvaruje pravo na popust na mjesečnu naknadu za korištenje Premium paketa. U to ulaze grupe proizvoda koje klijent koristi u RBA banci ili u članicama Raiffeisen grupe u zemlji.
Priority Pass je dio Visa PlatinumPLUS usluge koja se može ugovoriti prilikom realizacije Visa Platinum kartice ili naknadno kao dio RBA PremiumPLATINUM paketa. Ugovara se u RBA poslovnici, prilikom ugovaranja Visa Platinum kartice, zajedno s ostalim uslugama koje su dio Visa PlatinumPLUS paketa.
Korisni dokumenti
Pronađite korisne dokumente za ugovaranje i korisne informacije.
Ostale važeće dokumente potražite na linku: