
UČINITE CHAT S BANKOM MOGUĆIM: RAIA je vaša virtualna asistencija
Kad god imate pitanje o RBA proizvodima i uslugama, pošaljite nam poruku kroz chat i odmah ćemo vam odgovoriti.
Web
Za općenite upite o RBA proizvodima i uslugama, pišite nam u chat na web stranici banke
mojaRBA
Za upite o RBA proizvodima i uslugama koje osobno koristite, pišite nam u chatu mojaRBA mobilnog bankarstva
Što je RAIA?
RAIA je RBA virtualna asistencija, inovativni digitalni alat koji funkcionira kao vaš osobni bankarski asistent. Dostupan je uvijek za slanje i primanje poruka, slično kao kada komunicirate preko mobilnih uređaja ili društvenih mreža.
Za razliku od uobičajene komunikacije porukama gdje poruke razmjenjujete sa stvarnim osobama, RAIA virtualna asistencija je program razvijen kako bi vam pružio brze i točne informacije o različitim RBA proizvodima i uslugama.
Što ako ne vidite ikonu chata?
Na dnu web stranice potražite Upotreba kolačića i prihvatite kolačiće. Na linku pročitajte više informacija o kolačićima.

Kako vam RAIA može pomoći?
Ako pristupate RAIA virtualnoj asistenciji putem:
- naše web stranice - možete dobiti informacije koje su javno dostupne na RBA web stranicama, kao i u javno dostupnim RBA dokumentima. Naš tim kontinuirano dodaje nove teme i odgovore u bazu znanja RAIA virtualne asistencije.
- mojaRBA aplikacije – možete, osim javno dostupnih informacija, dobiti i personalizirane informacije koje se odnose na vaše RBA proizvode i usluge.
Zašto razgovarati s RAIA virtualnom asistencijom?
Razgovor s virtualnom asistencijom pruža vam brži i jednostavniji pristup informacijama. Jednostavno utipkajte što vas zanima u chat prozor, preko naše web stranice ili mojaRBA mobilnog bankarstva, i započnite razgovor.
Molimo vas da na kraju ispunite upitnik. Vaša povratna informacija igrat će ključnu ulogu u daljnjem razvoju usluge za tisuće korisnika.
Što ako RAIA virtualna asistencija ne zna odgovor?
Ako RAIA ne zna odgovor na vaše pitanje, možete uspostaviti direktnu komunikaciju s našim agentima iz Službe za korisnike. Tada, u razgovoru s agentom, možete dobiti odgovor na vaše konkretno pitanje.
Agenti Korisničke podrške su na raspolaganju:
- radnim danom od 8 do 20 sati i
- subotom od 8 do 13 sati
Nedjelje i blagdani su neradni.