Prioritetan tretman

Prioritetan tretman

Saznajte više
 

Kao Premium klijent steći ćete pozitivna iskustva u bržem i jednostavnijem obavljanju svih bankarskih poslova te prioritetnom tretmanu na različitim područjima.

Vaši zahtjevi za ugovaranje proizvoda Banke i/ili Grupe, kao i obavljanje financijskih transakcija u poslovnicama, realizirat će se na najbrži i najjednostavniji način.

U Premium bankarstvu naša vrata su Vam uvijek otvorena!

Prioritetan tretman odnosi se i na telefonski kontakt s Bankom. Vaš osobni bankar dostupan Vam je radnim danom od 8 do 20 sati pozivom na mobilni telefon. Izvan tog vremena uvijek možete nazvati prioritetni broj RBA Kontakt centra namijenjen Premium klijentima. Time smo Vam omogućili izravan kontakt s iskusnim telefonskim agentom, koji će Vam pomoći pri rješavanju neke Vaše hitne potrebe.

Kao Premium klijent imate i druge različite mogućnosti pristupa Banci i svojim računima, i to u bilo koje doba dana i noći.
Stanje svojih računa možete pratiti putem usluge mDIREKT Stanje računa, a informacije o transakcijama učinjenim svojom RBA kreditnom karticom možete primati odaberete li uslugu mDIREKT Kreditne kartice. Uvijek Vam je na raspolaganju RBA iDIREKT internetsko bankarstvo, zahvaljujući kojem možete pristupiti svojim računima u Banci te samostalno obavljati transakcije putem računala ili mobitela s bilo kojeg mjesta u svijetu.

Zadovoljstvo naših klijenata naš je prioritet. Stoga su nam svi Vaši prijedlozi za daljnjim unaprjeđenjem od velike važnosti i znatno pridonose visokoj kvaliteti standarda Raiffeisena. Stojimo Vam na raspolaganju za sve Vaše zahtjeve i reklamacije koji će se rješavati u najkraćem mogućem vremenu.