Skip to main content
Transakcijski račun

Poslujte brže i jednostavnije: Transakcijski račun

Otvaranjem RBA transakcijskog računa omogućeno vam je jednostavnije i povoljnije poslovanje uz jedan račun i jedan IBAN za sve valute.

Iskoristite široku paletu platno-prometnih i specijaliziranih Cash Managment usluga i servisa te doživite novu razinu efikasnosti upravljanja likvidnošću i financijama.

Multivalutni račun

Jedan račun za sve valute

Online usluge

Jednostavno mobilno i internetsko bankarstvo

Efikasno upravljanje likvidnošću

Omogućeno kroz široku paletu proizvoda

Otvaranje RBA transakcijskog računa

Što je potrebno za otvaranje računa?

Račun možete otvoriti u nazočnosti osobe ovlaštene za zastupanje, sukladno podacima iz nadležnog registra, uz predočenje izvornika dokumentacije navedene u Popisu dokumentacije za domaće poslovne subjekte - rezidente i Popisu dokumentacije za strane poslovne subjekte - nerezidente. Osim registracijske dokumentacije potrebno je ispuniti standardizirane obrasce Banke za otvaranje RBA transakcijskoga računa.


Kako otvoriti račun?

Otvorite račun jednostavno i iz udobnosti vašeg ureda. Uštedite vrijeme i umjesto dolaska u našu mrežu poslovnica otvorite račun online putem jedinstvene grupne platforme myRaiffeisen.


Izvještavanje

  • Izvadak o stanju i promjenama po računu dostupan vam je putem sljedećih kanala:
    internetsko bankarstvo, e-mailom, slanje putem SWIFT-a u inozemnu banku po vašem izboru: MT940, MT941, MT942
  • Dostavu Izvatka o stanju i promjenama po računu možete ugovoriti dnevno, po prometu ili na mjesečnoj razini
  • Na raspolaganju su i sljedeće informacije: rekapitulacije obračuna naknada, obavijest o priljevu iz inozemstva za međunarodna  plaćanja, obavijest o obračunatim kamatama i naknadama, SWIFT potvrde o izvršenim međunarodnim plaćanjima.
Efikasno upravljanje likvidnošću

dodatne usluge: Efikasno upravljanje likvidnošću

  • korištenje dozvoljenog prekoračenja po transakcijskom računu
  • oročavanje sredstava
  • kupoprodaju deviza
  • ulaganje u investicijske fondove pod upravljanjem Raiffeisen Investa

Dogovorite sastanak

Informacije označene zvjezdicom (*) su obavezne.

Najčešća pitanja

Pronađite odgovore na najčešće postavljana pitanja.

Račun možete otvoriti u nazočnosti osobe ovlaštene za zastupanje, sukladno podacima iz nadležnog registra, uz predočenje izvornika dokumentacije navedene u Popisu dokumentacije za domaće poslovne subjekte i Popisu dokumentacije za nerezidente. Osim registracijske dokumentacije potrebno je ispuniti standardizirane obrasce banke za otvaranje RBA transakcijskoga računa.

Skratite postupak otvaranja poslovnog računa ispunjavanjem online zahtjeva prije dolaska u poslovnicu i zatražite online!

Prijava novog potpisnika/brisanje potpisnika po transakcijskom računu provodi se na temelju obrasca Promjena ovlaštenja  i identifikacije potpisnika. Prijavu potpisa moguće je izvršiti u svim RBA poslovnicama te je prilikom istoga potrebna i osobna identifikacija osobe za koju se potpis prijavljuje uvidom u original osobnog identifikacijskog dokumenta. Obrazac Prijava potpisa za poslovanje s RBA (popunjava se ukoliko ovlaštenik već nije popunio i dostavio navedeni obrazac).

Osoba koja nije ovlašteni potpisnik po računu može zatražiti debitnu karticu dostavom obrazaca Promjena ovlaštenja i Prijava potpisa za poslovanje s RBA.
Obrazac Promjena ovlaštenja mora biti ovjeren potpisom osobe/a ovlaštene/ih za zastupanje u dva originalna primjerka (u obrascu je potrebno popuniti isključivo polje Podaci o ovlašteniku - Ime i prezime i OIB te polje Mastercard Business Debitna Kartica).
Obrazac Prijava potpisa za poslovanje s RBA - popunjava svaka fizička osoba povezana s poslovnim subjektom ukoliko priloženi obrazac nije u ranijem poslovnom odnosu s Bankom već dostavila (dva originalna primjerka ovjerena od strane osobe za koju se kartica ugovara).
Obrasce možete donijeti osobno ili poslati poštom u najbližu poslovnicu RBA.
Banka treba identificirati osobe za koje se kartica ugovara, uvidom u original identifikacijskog dokumenta u prisutnosti navedene osobe. Ukoliko se osoba nije u mogućnosti osobno identificirati u Banci u RH, moguća je identifikacija od strane javnog bilježnika (u RH i inozemstvu) te preko neke od network banaka (članica RBI grupe) za što je potreban prethodni dogovor oko definiranja postupka provedbe identifikacije.
Naknada se naplaćuje prema Izvatku iz odluke o visini naknada za usluge - za poslovne subjekte. Kartica i PIN dostavljaju se poštom (kartica preporučenom) u razmaku od sedam radnih dana.

Batch booking podatak opisuje način terećenja računa platitelja, odnosno zadavanjem naloga u grupi naloga Batch booking klijentima na bankovnom izvodu nisu vidljiva pojedinačna plaćanja, već samo njihov zbrojni iznos. Navedenim je omogućena zaštita tajnosti podataka o osobnim primanjima i drugim isplatama zaposlenicima. Detalje oko pravila za kreiranje i provođenje SEPA datoteke s grupom naloga Batch Booking molimo pročitajte ovdje.

Uplata gotovine može se izvršiti na bankomatima s uplatnom funkcijom. Lokacije uplatnih bankomata potražite ovdje.

BON2 možete zatražiti putem internetskog bankarstva, osobno u poslovnici banke ili dostavom zahtjeva u banku (poštom, mailom ili faksom). Zahtjev može zatražiti zastupnik društva ili potpisnik po računu.

Naknadnu dostavu izvadaka moguće je zatražiti putem zahtjeva u slobodnoj formi ovjerenog od strane osobe/a ovlaštene/ih za zastupanje. Zahtjev je moguće predati osobno u poslovnici Banke ili poslati poštom, faksom ili emailom. Za navedeno se naplaćuje naknada sukladno Izvatku iz odluke o visini naknada za usluge - za poslovne subjekte.

Prije uplate temeljnog kapitala, a u svrhu dobivanja detaljnijih instrukcija za uplatu, potrebno je u Banku dostaviti kopiju Osnivačkog akta društva (osobno ili e-mailom).

U dokumentu Izvadak iz odluke o visini naknada za usluge - za poslovne subjekte nalaze se sve naknade koje banka obračunava u poslovanju po transakcijskom računu.

Za zatvaranje RBA transakcijskog računa potrebno je dostaviti Zahtjev za zatvaranje računa ovjeren potpisom osobe/a ovlaštene/ih za zastupanje u originalu u bilo koju od Poslovnica RBA. Za pokretanje postupka zatvaranja računa potrebno je na istome osigurati sredstva za naplatu naknade. Iznos naknade utvrđen je Izvatkom iz odluke o visini naknada za usluge - za poslovne subjekte. Nadalje, po zatvaranju računa pokreće se i obračun preostalih naknada po računu koje se nisu namirile te je shodno tome potrebno na računu osigurati nešto više sredstava za podmirenje troškova. Ostatak će biti prenesen na račun koji je naveden na Zahtjevu za zatvaranje računa.

Moglo bi vas zanimati