Jednostavno rješenje za upravljanje vašim financijskim poslovanjem: Internetsko bankarstvo za velika i srednja poduzeća
Efikasno rješenje i za složenije financije!
Upravljajte financijskim poslovanjem na moderan i učinkovit način uz internetsko bankarstvo, a korištenje usluge prilagodite potrebama vašeg poduzeća.
Efikasno upravljanje financijskim poslovanjem
Kontrolirajte novčani tok vašeg poslovanja, određujte prioritetna plaćanja uz povoljnije naknade.
Dostupnost informacija 24 sata na dan
Informacije o stanju po transakcijskim računima dostupne su vam bilo kada i bilo gdje.
Jednostavnije poslovanje s tijelima državne uprave i javnih službi
Korištenjem Fina certifikata na autentifikacijskim uređajima omogućen vam je pristup B2G (Business to Government) uslugama.
Opis funkcionalnosti
Naknade
Mjesečna naknada za RBA internetsko bankarstvo | 4,00 EUR po računu |
Naknada za RBA internetsko bankarstvo u FlexiBIZ poduzetničkim paketima | bez naknade |
Naknada za RBA internetsko bankarstvo po FlexiBIZ štednom računu | bez naknade |
USB uređaj ili SmartCard kartica s FINA certifikatom (izdavanje novog uređaja ili zamjena postojećeg zbog promjene podataka ili isteka certifikata) | 26,54 EUR |
Izdavanje dodatnog čitača kartice | 13,27 EUR |
Pregled svih naknada dostupan je u dokumentu Izvadak iz odluke o visini naknada za usluge - za poslovne subjekte.
Kako ugovoriti?
Internetsko bankarstvo možete ugovoriti u RBA poslovnici odmah prilikom otvaranja transakcijskog računa.
Elektronička komunikacija s tijelima državne uprave i javnih službi: B2G usluge
B2G usluge predstavljaju skup elektroničkih usluga Fine, državne uprave i javnih službi dostupnih putem Interneta koje poslovni subjekti koriste uz uporabu uređaja (ActivKey USB uređaj ili Smart Card kartice) na kojima su pohranjeni Fina certifikati. U B2G usluge se ubrajaju e-servisi Fine i e-servisi državne uprave i javnih službi pri čemu Fina naplaćuje naknadu za korištenje e-servisa Fine.
e-servisi Fine
e-servisi državne uprave i javnih službi
Usluge državne uprave i javnih službi su bez naknade. Preduvjet za pristup uslugama je posjedovanje certifikata Fine.
Detaljnije informacije o B2G uslugama, uvjete korištenja i naknade potražite na stranicama Fine.
Najčešća pitanja
Pronađite odgovore na najčešće postavljana pitanja.
RBA internetsko bankarstvo za poslovne subjekte možete ugovoriti popunjavanjem obrasca. Obrazac treba biti ovjeren od strane zastupnika društva i korisnika USB uređaja s certifikatom. RBA - internetsko bankarstvo s autorizacijskom funkcijom je moguće ugovoriti samo za osobe koje su ovlaštene za raspolaganje sredstvima po računu. Zastupnik i korisnik moraju biti identificirani od strane Banke pri čemu Banka identificira fizičke osobe uvidom u valjani identifikacijski dokument u osobnoj prisutnosti. Obrazac je potrebno u originalu dostaviti osobno ili poštom u najbližu poslovnicu Banke.
Pošaljite upit na e-mail adresu kc.tehnicka-podrska@rba.hr.
Kada do isteka FINA certifikata imate manje od 30 dana, prilikom postupka prijave na internetsko bankarstvo, javlja se obavijest koja vas upućuje u proces obnove FINA certifinata.
Otključati token ne možemo temeljem telefonske identifikacije klijenta, zato je potrebno doći u poslovnicu banke s uređajem - tokenom (osoba koja je ovlaštena za zastupanje).
Molimo vlasnika certifikata da se javi upitom na e-mail adresu kc.tehnicka-podrska@rba.hr.
Za otključavanje USBa potrebno je koristiti unlocked kod koji se generira prilikom preuzimanja FINA Certifikata na uređaj. U slučaju kada unlocked kod nije spremljen, potrebno se javiti u poslovnicu zbog izdavanja novog uređaja.
Molimo javite se u poslovnicu banke radi izdavanja novog uređaja. Kada je FINA certifikat istekao potrebno je zatražiti novi USB uređaj s FINA certifikatom, odnosno ponovo ugovoriti korištenje RBA internetskog bankarstva, što se naplaćuje kao izdavanje novog uređaja.
Izvatci su vam putem RBA internetskog bankarstva dostupni do 18 mjeseci od datuma formiranja izvatka te ste ih u tom vremenskom razdoblju obavezni preuzeti. Istekom navedenog roka, možete zatražiti te izvatke putem pisanog zahtjeva za naknadno izdavanje izvatka. Ponovno izdavanje izvadaka temeljem zahtjeva, obračunava se i naplaćuje sukladno trenutno važećem Izvatku iz odluke o visini naknada za usluge - za poslovne subjekte.
U Uputi za korištenje RBA iDIREKT servisa za poslovne subjekte su detaljno opisane sve funkcionalnosti i upute za korištenje servisa.
Platni nalozi, transakcije se izvršavaju prema Terminskom planu izvršenja platnih transakcija za poslovne subjekte.
Korisni dokumenti
Pronađite korisne dokumente za ugovaranje i korisne informacije.
Ostale važeće dokumente potražite na linku: