JER VAŠE VRIJEME JE DRAGOCJENO: RaiConnect
Uz RaiConnect uslugu komunicirate sa svojim bankarom bez dolaska u banku. Vi birate mjesto i način.
Online komunikacija
Chat, video sastanak ili audio poziv
Razmjena dokumenata
Sigurna razmjena dokumenata i dijeljenje zaslona
S bilo koje vaše lokacije
Sve informacije i dogovori – bez dolaska u banku
Kako postati korisnik RaiConnect usluge?
Nemam RBA poslovni račun
Ako nemate poslovni račun ugovorite FlexiBIZ BONUS paket putem online zahtjeva za otvaranje poslovnog računa koji uključuje RaiConnect uslugu.
Imam RBA poslovni račun
Ako imate poslovni račun u RBA, a želite koristiti RaiConnect, sljedeći korak je kontaktiranje vašeg bankara ili ugovaranje FlexiBIZ BONUS paketa u poslovnici gdje u sklopu tog paketa dobivate RaiConnect uslugu.
RaiConnect aplikaciju preuzmite na App Storeu za iOS uređaje i na Google Playu za Android uređaje.
Minimalni tehnički zahtjevi koje vaš pametni telefon mora zadovoljavati kako bi instalacija bila moguća je iOS verzija 11, a za Android uređaje verzija 4.4.
Dogovorite sastanak
Najčešća pitanja
Pronađite odgovore na najčešće postavljenja pitanja.
RaiConnect aplikacija je mobilna aplikacija / internet platforma digitalnog servisa, koja omogućava komunikaciju između Klijenta i Banke, koja se odvija slanjem poruka, audio i video poziva, slanjem dokumenata, prikazom zaslona i drugim radnjama odnosno oblicima komunikacije koje će razvojem aplikacije biti omogućene u budućnosti. Korištenjem ove usluge moguće je dogovaranje proizvoda i usluga Banke i Grupe, a dokumentacija potrebna za sklapanje ugovora dogovorenih korištenjem aplikacije (npr. zahtjeva, pristupnica, ugovora itd.) mora biti potpisana u poslovnici Banke ili poslovnom centru Banke isti radni dan kada je Korisnik dao nalog Banci.
RaiConnect aplikacija koristi se za komunikaciju između Klijenta i Banke, koja se odvija slanjem pisanih poruka, audi i video poziva, slanjem dokumenata, prikazom zaslona i drugim radnjama odnosno oblicima komunikacije koje će razvojem aplikacije biti omogućene u budućnosti.
RaiConnect uslugu može ugovoriti klijent Banke, i to fizička osoba koji je korisnik RBA paketa te poslovni subjekt koji je korisnik transakcijskog računa. Klijent ugovara korištenje RaiConnect usluge podnošenjem popunjenog i potpisanog zahtjeva za ugovaranje RaiConnect usluge na unaprijed propisanom obrascu Banke (dalje: Zahtjev). Prilikom podnošenja Zahtjeva klijent je dužan, u svrhu njegove nedvojbene identifikacije, Banci predočiti važeći identifikacijski dokument (osobnu iskaznicu ili putovnicu). Potpisom Zahtjeva, Korisnik prihvaća ove Opće uvjete te izjavljuje da je upoznat s Odlukom o visini naknada za usluge Banke.
Korisni dokumenti
Pronađite korisne dokumente za ugovaranje i korisne informacije.
Ostale važeće dokumente potražite na linku: