Skip to main content

učinite jednostavno poslovanje mogućim: RBA poslovni račun

RBA poslovni račun – pouzdan partner u svijetu brzih poslovnih odluka. Multivalutni gotovinski i bezgotovinski platni promet, uz jednostavno mobilno i internetsko bankarstvo.

Otvorite ga danas i doživite novu razinu efikasnosti u upravljanju poslovnim financijama.

Multivalutni račun

Jedan račun za sve valute

Online usluge

Jednostavno mobilno i internetsko bankarstvo

Efikasno upravljanje likvidnošću

Omogućeno kroz široku paletu proizvoda

RBA transakcijski račun za poslovne korisnike: 6 EUR/mj.

Jednostavno upravljajte likvidnošću, obavljajte brze domaće i međunarodne transakcije te ostanite fleksibilni uz digitalne usluge. 

100% reciklirana: Business Mastercard debitna kartica

  • brzo plaćanje direktno s računa, online ili na prodajnim mjestima
  • laka isplata gotovog novca na bankomatima
  • jednostavna uplata gotovog novca na RBA uplatnim bankomatima
  • beskontaktno mobilno plaćanje uz RaiPay i Apple Pay
  • sigurna online kupovina uz Mastercard® Identity Check™
  • mogućnost izdavanja kartice po računu različitim ovlaštenicima uz odabir potrebnih ovlaštenja/limita

VAŠE DIGITALNO BANKARSTVO: mojaRBA mobilno i internetsko bankarstvo

  • obavljanje cjelokupnog platnog prometa putem internetskog bankarstva
  • dostupnost izvješća za preuzimanje u različitim formatima
  • R-Flex - digitalna platforma za kupoprodaju deviza po povoljnijem tečaju od službene tečajne liste
  • jednostavno upravljanje ovlaštenjima po računu bez dolaska u banku
  • vrhunsko mobilno bankarstvo za poslovanje u pokretu i brzi uvid u stanje računa te autorizaciju plaćanja

RaiPOS APLIKACIJA: Jednostavna naplata pomoću mobitela

  • besplatna aplikacija dostupna za instalaciju na svim Android mobitelima uz NFC čitač
  • apsolutna sigurnost svake transakcije
  • bez dodatnih troškova – dovoljno je ugovoriti prihvat kartica
  • namijenjeno za poduzetnike kojima je brzina i jednostavnost prioritet

dodatne usluge: Efikasno upravljanje likvidnošću

  • korištenje dozvoljenog prekoračenja po transakcijskom računu
  • oročavanje sredstava
  • kupoprodaju deviza
  • ulaganje u investicijske fondove pod upravljanjem Raiffeisen Investa

Suvremeno poduzetništvo bilo kada, bilo gdje: Otvaranje računa online

Poslovni subjekti s jednim vlasnikom (fizička osoba)

Otvorite račun u potpunosti online, ako ste obrt, OPG, d.o.o., j.d.o.o. s jednim vlasnikom, koji je ujedno i jedini zastupnik/ovlaštenik (ista fizička osoba), ili se bavite slobodnim zanimanjem.

Ostali poslovni subjekti

Ispunite jednostavan online zahtjev i ubrzajte proces otvaranja transakcijskog računa. Nakon slanja zahtjeva na e-mail ćete primiti detaljne upute i informacije o potrebnoj dokumentaciji te možete doći u bilo koju RBA poslovnicu kako biste završili postupak otvaranja računa.

Otvaranje računa u poslovnici

Ako želite otvoriti svoj poslovni račun u poslovnici, račun možete otvoriti u nazočnosti osobe ovlaštene za zastupanje, sukladno podacima iz nadležnog registra, uz predočenje izvornika dokumentacije navedene u Popisu dokumentacije za domaće poslovne subjekte i Popisu dokumentacije za nerezidente. Osim registracijske dokumentacije potrebno je ispuniti standardizirane obrasce Banke za otvaranje RBA transakcijskoga računa.

Temeljni kapital
Ovisno o organizacijskom obliku poslovnog subjekta kojeg osnivate dostavljate nam osnivački akt. Najčešće se radi o Društvenom ugovoru, Izjavi o osnivanju društva ili Statutu dioničkog društva.
Po obradi uplate RBA vam izdaje odgovarajuću Potvrdu o uplati temeljnog kapitala.
Nakon postupka registracije društva otvarate RBA transakcijski račun te vam temeljni kapital automatski prenosimo na novootvoreni račun i vaša poslovna aktivnost može započeti.
Ako ste odlučili dokapitalizirati postojeće društvo, uplatu možete izvršiti izravno na račun društva uz obveznu naznaku da se radi o dokapitalizaciji. Temeljem obrađene uplate, na vaš zahtjev, izdat ćemo vam Potvrdu o dokapitalizaciji.
Pogledajte popis RBA poslovnica u kojima možete uplatiti temeljni kapital.
Otvaranje računa
Sklapanjem Ugovora o otvaranju RBA transakcijskoga računa s RBA zaključujete Okvirni ugovor kojeg čine sljedeći dokumenti:
Opći uvjeti poslovanja po transakcijskim računima poslovnih subjekata,
Terminski plan izvršenja platnih transakcija u RBA d.d.,
Pravilnik o obračunu kamata i naknada,
Odluka o kamatnim stopama te
Odluka o visini naknada za usluge.

NaknadaIznos naknade
Otvaranje računabez naknade
Otvaranje računa nerezidenta132,73 EUR jednokratno
Održavanje računa6,00 EUR mjesečno po računu

Pregled naknada dostupan je u dokumentu Izvadak iz odluke o visini naknada za usluge - za poslovne subjekte.

Dogovorite sastanak

Informacije označene zvjezdicom (*) su obavezne.

Najčešća pitanja

Pronađite odgovore na najčešće postavljana pitanja.

Prije uplate temeljnog kapitala, a u svrhu dobivanja detaljnijih instrukcija za uplatu, potrebno je u Banku dostaviti kopiju Osnivačkog akta društva (osobno ili e-mailom).

Račun možete otvoriti u nazočnosti osobe ovlaštene za zastupanje, sukladno podacima iz nadležnog registra, uz predočenje izvornika dokumentacije navedene u Popisu dokumentacije za domaće poslovne subjekte i Popisu dokumentacije za nerezidente. Osim registracijske dokumentacije potrebno je ispuniti standardizirane obrasce banke za otvaranje RBA transakcijskoga računa.

Skratite postupak otvaranja poslovnog računa ispunjavanjem online zahtjeva prije dolaska u poslovnicu i zatražite online!

Prijava novog potpisnika/brisanje potpisnika po transakcijskom računu provodi se na temelju obrasca Promjena ovlaštenja  i identifikacije potpisnika. Prijavu potpisa moguće je izvršiti u svim RBA poslovnicama te je prilikom istoga potrebna i osobna identifikacija osobe za koju se potpis prijavljuje uvidom u original osobnog identifikacijskog dokumenta. Obrazac Prijava potpisa za poslovanje s RBA (popunjava se ukoliko ovlaštenik već nije popunio i dostavio navedeni obrazac).

Uplata gotovine može se izvršiti na bankomatima s uplatnom funkcijom. Lokacije uplatnih bankomata potražite ovdje.

BON2 možete zatražiti putem internetskog bankarstva, osobno u poslovnici banke ili dostavom zahtjeva u banku (poštom, mailom ili faksom). Zahtjev može zatražiti zastupnik društva ili potpisnik po računu.

U dokumentu Izvadak iz odluke o visini naknada za usluge - za poslovne subjekte nalaze se sve naknade koje banka obračunava u poslovanju po transakcijskom računu.

Za zatvaranje RBA transakcijskog računa potrebno je dostaviti Zahtjev za zatvaranje računa ovjeren potpisom osobe/a ovlaštene/ih za zastupanje u originalu u bilo koju od Poslovnica RBA. Za pokretanje postupka zatvaranja računa potrebno je na istome osigurati sredstva za naplatu naknade. Iznos naknade utvrđen je Izvatkom iz odluke o visini naknada za usluge - za poslovne subjekte. Nadalje, po zatvaranju računa pokreće se i obračun preostalih naknada po računu koje se nisu namirile te je shodno tome potrebno na računu osigurati nešto više sredstava za podmirenje troškova. Ostatak će biti prenesen na račun koji je naveden na Zahtjevu za zatvaranje računa.

Naknadnu dostavu izvadaka moguće je zatražiti putem zahtjeva u slobodnoj formi ovjerenog od strane osobe/a ovlaštene/ih za zastupanje. Zahtjev je moguće predati osobno u poslovnici Banke ili poslati poštom, faksom ili emailom. Za navedeno se naplaćuje naknada sukladno Izvatku iz odluke o visini naknada za usluge - za poslovne subjekte.

Osoba koja nije ovlašteni potpisnik po računu može zatražiti debitnu karticu dostavom obrazaca Promjena ovlaštenja i Prijava potpisa za poslovanje s RBA.
Obrazac Promjena ovlaštenja mora biti ovjeren potpisom osobe/a ovlaštene/ih za zastupanje u dva originalna primjerka (u obrascu je potrebno popuniti isključivo polje Podaci o ovlašteniku - Ime i prezime i OIB te polje Mastercard Business Debitna Kartica).
Obrazac Prijava potpisa za poslovanje s RBA - popunjava svaka fizička osoba povezana s poslovnim subjektom ukoliko priloženi obrazac nije u ranijem poslovnom odnosu s Bankom već dostavila (dva originalna primjerka ovjerena od strane osobe za koju se kartica ugovara).
Obrasce možete donijeti osobno ili poslati poštom u najbližu poslovnicu RBA.
Banka treba identificirati osobe za koje se kartica ugovara, uvidom u original identifikacijskog dokumenta u prisutnosti navedene osobe. Ukoliko se osoba nije u mogućnosti osobno identificirati u Banci u RH, moguća je identifikacija od strane javnog bilježnika (u RH i inozemstvu) te preko neke od network banaka (članica RBI grupe) za što je potreban prethodni dogovor oko definiranja postupka provedbe identifikacije.
Naknada se naplaćuje prema Izvatku iz odluke o visini naknada za usluge - za poslovne subjekte. Kartica i PIN dostavljaju se poštom (kartica preporučenom) u razmaku od sedam radnih dana.

Batch booking podatak opisuje način terećenja računa platitelja, odnosno zadavanjem naloga u grupi naloga Batch booking klijentima na bankovnom izvodu nisu vidljiva pojedinačna plaćanja, već samo njihov zbrojni iznos. Navedenim je omogućena zaštita tajnosti podataka o osobnim primanjima i drugim isplatama zaposlenicima. Detalje oko pravila za kreiranje i provođenje SEPA datoteke s grupom naloga Batch Booking molimo pročitajte ovdje.

Moglo bi vas zanimati