iDIREKT Internet banking for SMEs and craftsmen
Execute efficient business transactions without coming to the bank
iDIREKT Internet banking for SMEs and craftsmen
Execute efficient business transactions without coming to the bank
Česta pitanja
- Kako ugovoriti RBA - internetsko bankarstvo za poslovne subjekte?
-
RBA internetsko bankarstvo za poslovne subjekte možete ugovoriti popunjavanjem obrasca. Obrazac treba biti ovjeren od strane zastupnika društva i korisnika USB uređaja s certifikatom. RBA - internetsko bankarstvo s autorizacijskom funkcijom je moguće ugovoriti samo za osobe koje su ovlaštene za raspolaganje sredstvima po računu. Zastupnik i korisnik moraju biti identificirani od strane Banke pri čemu Banka identificira fizičke osobe uvidom u valjani identifikacijski dokument u osobnoj prisutnosti. Obrazac je potrebno u originalu dostaviti osobno ili poštom u najbližu poslovnicu Banke.
-
- Kod preuzimanja i produženja certifikata potrebno je napraviti update JAVA-e, što trebam napraviti?
-
Pošaljite upit na e-mail adresu kc.tehnicka-podrska@rba.hr.
-
- Kako obnoviti FINA certifikat?
-
Kada do isteka FINA certifikata imate manje od 30 dana, prilikom postupka prijave na internetsko bankarstvo, javlja se obavijest koja vas upućuje u proces obnove FINA certifinata.
-
- Kako otključati token?
-
Otključati token ne možemo temeljem telefonske identifikacije klijenta, zato je potrebno doći u poslovnicu banke s uređajem - tokenom (osoba koja je ovlaštena za zastupanje).
-
- Ne mogu produžiti certifikat, javlja mi neku poruku.
-
Molimo vlasnika certifikata da se javi upitom na e-mail adresu kc.tehnicka-podrska@rba.hr.
-
- Kako otključati USB?
-
Za otključavanje USBa potrebno je koristiti unlocked kod koji se generira prilikom preuzimanja FINA Certifikata na uređaj. U slučaju kada unlocked kod nije spremljen, potrebno se javiti u poslovnicu zbog izdavanja novog uređaja.
-
- Istekao mi je certifikat, što napraviti?
-
Molimo javite se u poslovnicu banke radi izdavanja novog uređaja. Kada je FINA certifikat istekao potrebno je zatražiti novi USB uređaj s FINA certifikatom, odnosno ponovo ugovoriti korištenje RBA internetskog bankarstva, što se naplaćuje kao izdavanje novog uređaja.
-
- Koliko dugo su dostupni moji izvatci po računu na internetskom bankarstvu?
-
Izvatci su vam putem RBA internetskog bankarstva dostupni do 18 mjeseci od datuma formiranja izvatka te ste ih u tom vremenskom razdoblju obavezni preuzeti. Istekom navedenog roka, možete zatražiti te izvatke putem pisanog zahtjeva za naknadno izdavanje izvatka. Ponovno izdavanje izvadaka temeljem zahtjeva, obračunava se i naplaćuje sukladno trenutno važećem Izvatku iz odluke o visini naknada za usluge - za poslovne subjekte.
-
- Kako putem internetskog bankarstva napraviti konverziju, zadati devizni ili kunski platni nalog?
-
U Uputi za korištenje RBA iDIREKT servisa za poslovne subjekte su detaljno opisane sve funkcionalnosti i upute za korištenje servisa.
-
- Do kada trebam zadati nalog za plaćanje?
-
Platni nalozi, transakcije se izvršavaju prema Terminskom planu izvršenja platnih transakcija za poslovne subjekte.
-