Sven Petrak
Korporativne komunikacije i Employer Branding
Jedan od vodećih europskih časopisa u području financija i bankarstva je RBA dodijelio titulu najbolje digitalne banke u Hrvatskoj.
Ova se nagrada svake godine dodjeljuje banci s vodećom ponudom digitalnih proizvoda i usluga, bilo u veleprodajnom ili u maloprodajnom bankarstvu. Digitalna transformacija Raiffeisen banke počela je nekoliko godina unazad, otkad konstantno šire svoju digitalnu ponudu – sudeći po ovoj nagradi, klijenti RBA mogu se nadati i daljnjim inovacijama koje će ubrzati i olakšati sve procese vezane za njihove financije.
„Uzevši u obzir da težimo potpunoj digitalizaciji procesa, ova nam je nagrada odličan pokazatelj da idemo u dobrom smjeru. Koliko god ponosni bili, još je dug put do našeg krajnjeg cilja, odnosno lišenja naših klijenata čekanja u redovima i zatrpavanja dokumentacijom te omogućavanja maksimalnog broja usluga i proizvoda digitalnim putem. Na ovu nagradu mogu biti ponosni svi djelatnici Raiffeisen banke, s obzirom na to da svaki naš odjel ima svoju ulogu u digitalnog transformaciji. Moramo se zahvaliti i svojim korisnicima, zahvaljujući čijem feedbacku konstantno optimiziramo i najsitnije detalje u digitalnim procesima“, navela je članica Uprave Raiffeisen banke, Višnja Božinović.
Iako je digitalno bankarstvo standard u bankarskoj industriji, RBA svojim naporima pokazuje inicijativu da ostane korak ispred konkurenata. Jedna su od rijetkih banaka koje svojim klijentima nude 100 % online otvaranje računa, no ne samo privatnim korisnicima, već i određenim poslovnim subjektima. Još jedna od mogućnosti, koja je prije nekoliko godina također bila nezamisliva, je podizanje kredita kroz mobilno bankarstvo, bez potrebe za dolaskom u poslovnicu.
Korporativne komunikacije i Employer Branding