Kako koristiti mBanking i mToken unutar RBA na dlanu?
Potrebno je ugovoriti jedan od RBA DIREKT servisa s mToken-om kao autentifikacijskim uređajem.
Uslugu možete ugovoriti u najbližoj RBA poslovnici ili putem iDIREKT Internetskog bankarstva.
Prilikom ugovaranja prvi dio aktivacijskog koda dobit ćete na papiru ili ekranu, a drugi dio aktivacijskog koda primit ćete u SMS poruci. Odabirom opcije mToken u glavnom izborniku potrebno je unijeti aktivacijski kod te nakon uspješno završenog procesa aktivacije možete odmah koristiti ugovoreni RBA DIREKT servis.
Brisanjem aplikacije RBA na dlanu s vašeg mobilnog uređaja briše se i aktivacija, odnosno Vaša personalizacija mToken-a!
Kod promjene mobilnog uređaja potrebno je reaktivirati mToken putem iDIREKT Internetskog bankarstva ili osobnim dolaskom u Vama najbližu RBA poslovnicu.
U slučaju da Vam je mToken jedini aktivni RBA autentifikacijski uređaj, prije promjene mobilnog uređaja, kako biste izbjegli osobni dolazak u RBA poslovnicu, preporučujemo:
- uputite Zahtjev za reaktivaciju mToken-a putem iDIREKT Internetskog bankarstva,
- zaprimite aktivacijski kod i obrišite aplikaciju na starom mobilnom uređaju,
- aktivirajte mToken na novom mobilnom uređaju.
Za uvid u mBanking funkcionalnost, prije ugovaranja usluge, možete pogledati demo verziju:
Tehnička realizacija
RBA na dlanu iPhone aplikacija i mBanking:
InfinumMobile Token:
Asseco SEE