test

tets

Kako ugovoriti mojaRBA?

 

Jednostavno! mojaRBA mobilno bankarstvo možete ugovoriti:

• u mojaRBA aplikaciji izborom opcije "Aktivacija videopozivom", nakon što ste preuzeli aplikaciju na svoj mobitel,
• u poslovnici.

 

mojaRBA aplikacija je uvijek „nova“

Bez predaha radimo na dodavanju novih funkcionalnosti i sa svakim ažuriranjem aplikacije dobivate više mogućnosti za bolje upravljanje svojim novcima.

mojaRBA

  • Jednostavnost plaćanja

    Jednostavnost plaćanja

    Plaćajte sigurno gdje god se nalazili. 

  • Kontrola troškova i prihoda

    Kontrola troškova i prihoda

    Lakše pratite i upravljajte troškovima.

  • Personalizacija prikaza računa

    Personalizacija prikaza računa

    Prilagodite prikaz svojim potrebama.

 

Život je lakši kad se dio bitnih aktivnosti odvija online

mojaRBA mobilno bankarstvo je siguran i jednostavan način da svoje svakodnevne obveze oko plaćanja odradite u hodu, s bilo koje lokacije. Besplatno preuzmite aplikaciju i, kad se radi o plaćanju prijateljima ili raznim institucijama, potpuno zaboravite na poslovnice, šaltere i redove.

Odgoda otplate kredita - česta pitanja

  • Što je odgoda otplate kredita (moratorij)?
    • Moratorij je vremensko razdoblje u kojem se na određeno vrijeme odgađa plaćanje kreditnih obveza (mjesečni anuiteti/rate i/ili kamate) koje dospijevaju u tom razdoblju. Koristi se u situacijama kada je zbog objektivnih razloga otplata kredita otežana (gubitak posla, značajno smanjenje primanja i sl.).

      Moratorij je u RBA moguće ugovoriti:
      - bez produženja roka otplate
      - uz produženje roka otplate na rok na koji je ugovoren moratorij.

  • Što se događa za vrijeme odgode otplate (moratorija)?
    • Svi anuiteti, rate ili obroci koji su trebali dospjeti biti će odgođeni za plaćanje.

      Za vrijeme trajanja moratorija mjesečno će se obračunavati redovna kamata po ugovorenoj kamatnoj stopi, no nećete ju morati plaćati u tom periodu.

      Kamata koja je obračunata u periodu moratorija se nakon njegovog isteka raspoređuje na preostali rok otplate kredita.

      Za to ćete dobiti novi otplatni plan s novim iznosom anuiteta.

  • Koja kamatna stopa se obračunava na kredite kada se nalaze u odgodi otplate (moratoriju)?
    • Obračunava se redovna kamatna stopa prema ugovoru, ali niti ona niti glavnica se ne naplaćuju za vrijeme moratorija.

  • Tko se sve može prijaviti za odobrenje odgode otplate?
    • Prijaviti se mogu svi građani koji imaju kredit, a koji su se uslijed pandemije koronavirusa našli u nepovoljnoj financijskoj situaciji i ne mogu otplaćivati svoje kreditne obveze (rate/anuitete/kamate). Uvjet je da su ranije bili uredni u otplati svojih obveza.

  • Hoće li podneseni zahtjev automatski biti odobren?
    • Zahtjev vam neće biti automatski odobren. Analizirat ćemo vaš zahtjev i provjeriti jeste li uredno otplaćivali kredit prije krize uzrokovane pandemijom koronavirusa.
      Na temelju analiza možemo odlučiti prihvatiti vaš zahtjev, poslati vam ponudu s različitim brojem mjeseci odgode i produženja ili ne produženja roka otplate kredita ili vam ponuditi novi kredit za podmirenje godišnjeg anuiteta po turističkom kreditu. Također vam možemo i odbiti zahtjev ukoliko utvrdimo da ne zadovoljavate uvjete pod kojima se moratorij odobrava.

  • Koliko traje odgoda otplate (moratorij)?
    • Odgoda otplate (moratorij) može trajati 3 do 9 mjeseci.

  • Koje su mi konkretne mogućnosti kada se radi o odgodi otplate?
    • Po kreditu možete ugovoriti moratorij na 3 do 9 mjeseci ovisno o vašem odabiru.

      Prilikom ugovaranja moratorija imate dvije mogućnosti:
      - bez produženja roka otplate kredita, ili
      - uz produženje roka otplate kredita na rok na koji je ugovoren moratorij.

      Ako ugovarate moratorij po kreditu s hipotekom/fiducijom i produžujete rok otplate kredita, Dodatak ugovora o kreditu trebate solemnizirati kod javnog bilježnika i upisati novu hipoteku na nekretnini.

  • Što ukoliko kod RBA imam više kreditnih obveza?
    • Sami odabirete za koje kredite ćete tražiti moratorij. To mogu biti svi krediti koje imate ili samo neki. Za svaki pojedini kredit trebate ispuniti zahtjev u kojem ćete navesti željeno trajanje moratorija i uz ili bez produženja roka otplate kredita.

      Svaki zahtjev obrađujemo zasebno.

  • Za koje sve kredite se mogu podnijeti zahtjevi za odgodu otplate?
    • Za sve nenamjenske, stambene, auto kredite i turističke kredite sa mjesečnom otplatom.

  • Na koji način mogu predati zahtjev za odgodu otplate (moratorij)?
  • Koje je sve dokumente potrebno priložiti uz zahtjev za odgodu otplate?
    • Uz zahtjev ne trebate priložiti nikakvu dokumentaciju. 

  • Što je sve potrebno za popunjavanje zahtjeva?
    • Za podnošenje zahtjeva trebate unijeti nekoliko osnovnih informacija:
      - osobni podaci (OIB)
      - e-mail adresu i/ili broj mobitela
      - status zaposlenja
      - OIB i naziv poslodavca (ako ste zaposleni)
      - izjavu o razlogu podnošenja zahtjeva povezano s utjecajem pandemije koronavirusa (COVID-19)

  • Moram li dostaviti dokaze da je moja tvrtka pogođena krizom zbog pandemije COVID-19 kako biste moj zahtjeva za moratorij uzeli u obzir?
    • Ne morate — kako bismo razmotrili vaš zahtjev dovoljno je dati izjavu da imate smanjene prihode ili očekujete smanjenje prihoda jer je poslovanje vašeg poslodavca već pogođeno ili će biti pogođeno zbog epidemije koronavirusa, ili ste iz istog razloga već ostali bez posla. Ako ste korisnik turističkog kredita s mjesečnom otplatom, izjavljujete da su vam smanjeni prihodi od turizma.

      Tu izjavu dajete na istom mjestu gdje popunjavate Zahtjev.

      Zadržavamo pravo provjere i procjene pogođenosti poslodavca. Sukladno tome možemo omogućiti ili odbiti vaš zahtjev.

  • Što s anuitetom koji je dospio 31.01., a nije podmiren?
    • Ako možete podmiriti svoje obveze, molimo vas da to učinite.  
      U slučaju da ih niste u mogućnosti podmiriti zbog utjecaja pandemije koronavirusa na poslodavca, razmotrit ćemo vaš zahtjev i ponuditi odgovarajuće rješenje.

  • Kakvo je postupanje s mojim zahtjevom?
    • Nakon što zaprimimo vaš zahtjev, detaljno ćemo ga analizirati. Ako odobrimo vaš zahtjev, na e-mail adresu ćemo vam poslati Ponudu moratorija.

      Kako bi realizirali moratorij, Ponudu trebate prihvatiti u roku od 5 dana od kada vam pošaljemo e-mail.

      U slučaju da ne odobrimo vaš zahtjev, također ćemo vam poslati obavijest na e-mail.

      Svakako vam savjetujemo da redovno pratite naše obavijesti.

  • Kada će mi konkretno biti provedena odgoda plaćanja?
    • Nakon što prihvatite Ponudu moratorija mi ćemo se potruditi što prije provesti odgodu plaćanja.

  • Je li potrebno potpisati Aneks ugovora?
    • Da, potrebno je potpisati Aneks, iako je u prvom koraku dovoljno samo prihvaćanje Ponude.

      Naknadno ćemo vas pozvati da dođete potpisati Aneks ugovora ili drugi dokument kojim bude reguliran vaš moratorij. To će biti najkasnije 45 dana od isteka moratorija.

      Aneks ćete morati potpisati zajedno sa sudužnikom, jamcima, založnim dužnikom (ako ih imate).

  • Što ako već imam ugovoren moratorij? Mogu li tražiti novi moratorij?
    • Maksimalno trajanje moratorija je 9 mjeseci, što znači da ako ste već imali ugovoren moratorij na 6 mjeseci, možete tražiti novi moratorij na maksimalno 3 mjeseca.
      Dodatak ugovoru po moratoriju koji vam je odobren i ugovoren treba biti potpisan. 


O nama
Online Banking
Poslovanje s bankama
Poslovni
Publikacije

Naslov scheduler

 

Naslov scheduler

Naslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov scheduler

098 9842 972

Bruno 18.06.2018. 15:00 sati.

NaslovNaslov

 

Promjena nakon objave danas 16:18 555555

TEST 10:27