Program "Prijatelji po računu"

Raiffeisenbank Austria d.d. ("RBA"), za sve svoje klijente, organizira program "Prijatelji po računu" ("Program") u promotivnom razdoblju od 15.06. do 15.10.2019.

Pravila programa

  • TKO SU SUDIONICI PROGRAMA?

    TKO SU SUDIONICI PROGRAMA?

    Promotor – postojeći RBA klijent koji na dan 15.06.2019. ima minimalno jedan ugovoren proizvod Banke. Promotor poziva prijatelje, članove obitelji ili poznanike da:
    - otvore tekući/devizni račun za primanje plaće ili mirovine u RBA, 
    - ugovore jedan od FlexiPLUS i Premium paketa*, s ugovornim odnosom u trajanju minimalno godinu dana i 
    - usmjere redovni priljev (plaću ili mirovinu) na račun u Banci.

    Novi klijent – osoba koja nije klijent RBA ili postojeći klijent RBA koji u zadnjih 6 mjeseci nije primao redovni priljev (plaću/mirovinu) na RBA račun, a kojeg je Promotor preporučio proslijedivši mu "Aktivacijski kod".  

    RBA – provoditelj Programa.

  • KAKO PREPORUČITI NOVOG KLIJENTA?

    KAKO PREPORUČITI NOVOG KLIJENTA?

    Jednostavno je!
    Od nas ćete zaprimiti "Aktivacijski kod" putem poruke u RBA Internetsko/Mobilno bankarstvo, e-mailom, SMS/Viber porukom ili pismom.
    "Aktivacijski kod" možete proslijediti mailom/porukom/slikom/društvenim mrežama na neograničen broj vaših prijatelja, članova obitelji ili poznanika, s pozivom da otvore tekući/devizni račun za primanje plaće ili mirovine u RBA i ugovore jedan od FlexiPLUS i Premium paketa*, s ugovornim odnosom u trajanju od minimalno godinu dana te usmjere redovni priljev na račun u Banci.

  • KAKO POSTATI NOVI KLIJENT?

    KAKO POSTATI NOVI KLIJENT?

    Vaši prijatelji, članovi obitelji ili poznanici kojima ste proslijediti "Aktivacijski kod" trebaju učiniti slijedeće:
    1. doći u najbližu RBA poslovnicu;
    2. djelatniku pokazati "Aktivacijski kod" koji su zaprimili od Vas;
    3. otvoriti tekući/devizni račun za primanje plaće ili mirovine u RBA;
    4. ugovoriti jedan od FlexiPLUS/Premium paketa* iz aktualne RBA ponude.

  • KAKO OSTVARITI PRAVO NA 350 KUNA?

    KAKO OSTVARITI PRAVO NA 350 KUNA?

    Primitkom plaće ili mirovine prvog Novog klijenta kojeg ste nam preporučili, na vaš tekući račun uplatit ćemo 350 kuna jednokratno. Svakom Novom klijentu kojeg ste nam preporučili, po primitku prve plaće ili mirovine, također ćemo uplatiti jednokratno novčanu nagradu u iznosu 350 kuna.

  • UVJETI SUDJELOVANJA U PROGRAMU

    UVJETI SUDJELOVANJA U PROGRAMU

    1) U okviru Programa preporuku mogu dati Promotori koji su od RBA zaprimili "Aktivacijski kod". 

    2) Preporuku ćemo smatrati uspješnom ako je:
    - ostvarena u vrijeme trajanja Programa;
    - Novi klijent punoljetan (ima minimalno 18 godina na datum uspostavljanja poslovnog odnosa s RBA), ima otvoren tekući račun/devizni račun na koji je uplaćena prva plaća ili mirovina te ima ugovoren jedan od FlexiPLUS/Premium paketa*, ugovoren na minimalno 12 mjeseci.

    3) Novčane nagrade u iznosu 350 kuna uplatit ćemo na tekući račun Promotora i Novog klijenta, u mjesecu koji slijedi nakon primitka prvog redovnog priljeva Novog klijenta.

    4) Promotor ne može biti djelatnik RBA ili Grupe.

    5) Ukoliko su Promotor i Novi klijent ista osoba, nagrada od 350 kuna ostvaruje se samo po jednoj osnovi.

    6) Ako ste Promotor i kroz Program ste preporučili Novog klijenta, a nemate otvoren tekući račun u RBA, kako bi vam isplatili novčanu nagradu u iznosu 350 kuna, trebate u najbližoj RBA poslovnici otvoriti tekući račun.

    7) Kako bi Novi klijenti dobili novčanu nagradu u iznosu od 350 kuna trebaju osigurati da u roku od 3 mjeseca (90 dana) po okončanju promotivne akcije, a najkasnije do 15.01.2020., na njihov račun u RBA prime prvu plaću ili mirovinu (redovni priljev).

    8) U slučaju da dva ili više Promotora preporuče istu osobu tijekom trajanja Programa, novčana nagrada će se priznati Promotoru čiji je "Aktivacijski kod" Novi klijent predočio djelatniku RBA kod ugovaranja tekućeg/deviznog računa za primanje plaće ili mirovine i ugovaranja FlexiPLUS/Premium paketa*.

    9) Novi klijent ne može biti klijent koji je s RBA uspostavio pa prekinuo poslovni odnos po tekućem računu u razdoblju trajanja Programa.

    10) Sigurnost podataka Promotora i Novih klijenata nam je izuzetno važna. Ti podaci su i zakonom zaštićeni kao bankovna tajna. Zbog toga podatke o Novim klijentima ne možemo dijeliti s Promotorima i drugim Novim klijentima. 

    11) Konačnu odluku o uspješnosti davanja preporuke donosimo mi.

    12) U svakom trenutku imamo pravo:
    (a) izvršiti promjene u Programu i/ili izmjeniti iznos nagrade drugim iznosom ili drugom nagradom od jednake ili slične vrijednosti;
    (b) promijeniti ove uvjete i/ili Program;
    (c) otkazati Program.

    * FlexiSTART, FlexiFIT, FlexiPREMIUM PLUS ili drugi Premium paket iz naše aktualne ponude