Pridružite nam se

Pridružite nam se

Saznajte više

Otvorene molbe

 

Naši djelatnici vole učiti i raditi, proaktivni su, timski igrači te uvijek željni izazova.
Ako ste i vi takvi, pridružite se našem Raiffeisen timu!

Otvorenu molbu možete poslati putem web obrasca.

 

Studentski poslovi

Želite raditi uz studiranje i zanima vas bankarstvo? 
Ako imate aktivna studentska prava, pošaljite nam vašu prijavu i otvorite si mogućnost stjecanja radnog iskustva i novih znanja u međunarodnoj financijskoj instituciji. Upoznat ćete bankarstvo izbliza i steći nova poznanstva. Prilikom slanja otvorene molbe u izborniku interesa molimo označite studentske poslove.

 

Pozivamo Vas da se priključite profesionalnom Raiffeisen timu i prijavite se na oglase za posao:

Pregled otvorenih pozicija

  • IT poslovni analitičar (m/ž)
    • IT poslovni analitičar funkcionira kao sučelje između zahtjeva dobivenih iz poslovnih sektora i IT razvojnih timova. Nadgleda proces IT promjena - implementacije poslovnih proizvoda/servisa od početka do kraja kako bi učinkovito pružio pametan dizajn funkcionalnosti novih i postojećih proizvoda Banke, te povećao bančine vrijednosti.

      Na ovom radnom mjestu bit ćete odgovorni za:

      • suradnju s poslovnim sektorima, IT razvojnim timovima i vanjskim dobavljačima s ciljem predlaganja i implementacije najboljeg rješenja za poslovni zahtjev
      • proces realizacije plana projekata (od provođenja IT analize poslovanja radi utvrđivanja izvedivosti projekta/promjena, preko izrade specifikacije i izrade procjene troškova i ušteda projekta, pa sve do izrade planova projekta i upravljanja projektnim timom)
      • isporuku očekivanih rezultata u traženoj kvaliteti i na vrijeme.

      Idealan kandidat:

      • ima više od 3 godine radnog iskustva u IT-u i/ili u bankarstvu (u kartičnom poslovanju ili u platnom prometu)
      • poznaje agilne metodologije te ima iskustvo upravljanja projektima
      • zna kako bankarstvo izgleda u praksi
      • sposoban je pronaći i implementirati praktična rješenja za poslovne potrebe
      • ima dobre komunikacijske vještine te mu suradnja s drugim organizacijskim dijelovima Banke ne predstavlja problem
      • ima barem 180 ECTS (ili VŠS) tehničkog ili ekonomskog usmjerenja
      • poznaje SDLC
      • aktivno govori engleski jezik
      • ima jake analitičke vještine, te logično i strukturirano razmišljanje.

      Nudimo Vam:

      • rad u agilnom okruženju
      • mogućnost rada na izazovnim razvojnim projektima
      • priliku da modernu tehnologiju primijenite u rješavanju poslovnih izazova
      • radnu okolinu koja podržava dijeljenje znanja te stručne edukacije vezane uz posao
      • dinamičan posao u timu s odličnim međuljudskim odnosima.

  • Developer u IT razvoju (m/ž – više izvršitelja)
    • IT razvoj RBA odgovoran je za praćenje trendova i inovacija na tržištu s ciljem pronalaska najboljih tehničkih rješenja za podršku poslovnim procesima i pružanja vrhunske usluge našim klijentima. Trenutno smo u procesu transformacije i modernizacije IT-a te tražimo kandidate koji će svojim idejama sudjelovati u pronalasku najboljih rješenja za kompleksne tehničke izazove na koje nailazimo u procesu modernizacije i digitalizacije.

      Radi povećanja opsega posla i širenja timova, tražimo više developera u direkciji IT razvoja za rad u različitim timovima:

      • Front end
      • Enterprise integration
      • Automatizacija testiranja
      • Osnovni sustavi Banke
      • Podatci i analize


      U potrazi smo za kandidatima koji imaju neka od niže navedenih znanja i iskustava:

      • iskustvo u radu s razvojem podrške u Jiri i/ili Lotus Notes sustavu
      • praktično znanje SQL-a i relacijskih baza podataka
      • znanje C# ili Java programskog jezika
      • iskustvo u korištenju Appium i/ili Selenium alata
      • iskustvo u radu s Angular ili React platformama
      • iskustvo s HTML, CSS i JavaSrciptom

       

      Dodatnu prednost će imati kandidati koji:

      • poznaju Linux operativni sustav i Open shift primjene
      • imaju predznanje o poslovnim procesima i proizvodima u bankarstvu
      • imaju iskustvo u razvoju mobilnih aplikacija

       

      Od Vas također očekujemo:

      • poželjno 3 godine radnog iskustva na poslovima dizajna programskih rješenja
      • visoku stručnu spremu/magistar struke tehničkog usmjerenja (poželjno, ali nije uvjet ukoliko posjedujete višegodišnje iskustvo u dizajnu programskih rješenja)
      • znatiželju i interes prema novim tehnologijama
      • motivaciju za daljnje učenje i usavršavanje

       

      Nudimo Vam:

      • priliku za razvoj karijere u području koje izaberete, u skladu s Vašim interesima
      • rad u agilnom okruženju
      • priliku da modernu opremu i tehnologiju primijenite u rješavanju izazova s kojima se susrećemo u procesu modernizacije i transformacije IT sustava
      • radnu okolinu koja podržava dijeljenje znanja, podršku starijih i iskusnih kolega te stručne edukacije
      • rad u dinamičnom okruženju

       

      Ukoliko ste se prepoznali u svemu navedenome, pozivamo Vas da nam svoj životopis pošaljete putem linka za prijavu.

  • Glavni analitičar profitabilnosti i troškova (m/ž)
    • Na ovom radnom mjestu Vaše osnovne odgovornosti bit će:

      • izrada i razvoj redovitih izvještaja o poslovanju Banke temeljenih na jedinstvenoj RBI metodologiji i Međunarodnim računovodstvenim standardima,
      • analiziranje i komentiranje rezultata poslovanja Banke i Grupe po svim ključnim dimenzijama (klijentski segmenti, produkti, kategorije prihoda / rashoda),
      • sudjelovanje u redovitom procesu izrade i usvajanja budžeta / strategije banke,
      • izrada materijala za Nadzorni odbor Banke i materijala za redovne sastanke s managementom poslovnih segmenata i Uprava članica grupe,
      • sudjelovanje u izradi i razvoju izvješća za interne korisnike na bazi segmenata i produkata korištenjem Qlik-a i ostalih alata,
      • suradnja s poslovnim segmentima u postizanju budžetskih ciljeva i određivanju korektivnih mjera, utvrđivanje mogućnosti za povećanje prihoda / smanjenje troškova i poboljšanje kvalitete planiranja budžeta / forecasta.

      Zanimaju nas kandidati/kinje koji:

      • imaju minimalno VSS/magistar struke (300 ECTS) ekonomskog ili matematičkog smjera,
      • imaju minimalno dvije godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
      • razumiju poslovanje banke te strukturu bilance i računa dobiti i gubitka,
      • napredno koriste MS Office paket (Word, Excel, Power Point…)
      • aktivno znaju engleski jezik,
      • poželjno imaju iskustvo na poslovima plana i analize,
      • poželjno je iskustvo rada u Big4 tvrtki.

      Od kandidata/kinja također očekujemo:

      • izražene analitičke sposobnosti, organiziranost i sistematičnost,
      • motivaciju za daljnje učenje i usavršavanje,
      • proaktivnost, snalažljivost i samostalnost u radu,
      • fleksibilnost i razvijen osjećaj za rad u timu,
      • profesionalnost i odgovornost u radu.

      Kandidatima/kinjama nudimo:

      • raznovrstan i dinamičan posao,
      • kontinuirani razvoj i stjecanje novih znanja i vještina,
      • radnu okolinu koja podržava dijeljenje znanja te stručne edukacije vezane uz posao,
      • rad u profesionalnom i dinamičnom timu.

      Ako ste se prepoznali u svemu navedenome, pozivamo Vas da svoju prijavu pošaljete putem linka za prijavu.

  • Glavni product manager u Kreditnim proizvodima (m/ž)
    • Mjesto rada: Zagreb

      Na poziciji Glavnog product managera kreditnih proizvoda bit ćete zaduženi za:

      • Analizu tržišta i konkurencije, praćenje potrebe klijenata te tehnoloških rješenja i inovacija s posebnim naglaskom na digitalna rješenja
      • Sudjelovanje u definiranju CRM kampanja, prodajnih kampanja i marketinških kampanja i jedinstvene ponude vrijednosti za klijenta (Customer Value Proposition – CVP)
      • Razvijanje, unapređivanje i upravljanje procesom odobrenja kreditnih proizvoda
      • Odgovornost i nadzor nad primjenom zakonskih i internih procedura te usklađivanje internih dokumenata
      • Izrada i unapređenje dokumentacije (interne procedure, operativne upute, opći uvjeti, obrasci, izjave, potvrde i dr.)
      • Izrada edukacijskih materijala, provođenje edukacija te prezentacija o proizvodima i procesima za potrebe drugih organizacijskih jedinica
      • Sudjelovanje u izradi poslovne analize te praćenje kvalitete i efikasnosti od iniciranja zahtjeva do realizacije

      Uvjeti:

      • VSS, dipl. ekonomist ili magistar struke ekonomskog usmjerenja (minimalno 300 ECTS bodova) iznimno VŠS/SSS uz min. 8 godina radnog iskustva.
      • Minimalno 4 godina iskustva na odgovarajućim poslovima
      • Obavezno je aktivno znanje engleskog jezika
      • Odlično poznavanje i korištenje Microsoft Office alata (Word, Excel, Power Point)
      • Sposobnost prenošenja znanja
      • Poznavanje businessa
      • Upravljanje inovacijama
      • Razvijanje i upravljanje procesima

      Nudimo Vam:

      • priliku za stjecanje iskustva rada u području financija u velikoj internacionalnoj kompaniji
      • stručne edukacije vezane uz područje rada
      • rad u skladnom timu
      • raznovrstan i dinamičan posao

      Ukoliko ste se prepoznali u svemu navedenome, pozivamo Vas da nam svoj životopis pošaljete putem linka za prijavu.

  • Specijalist/icu za informacijsku sigurnost
    • Jeste li spremni na UPGRADE svoje karijere?

      Tražimo…

      Specijalista/icu za informacijsku sigurnost

      Ova izazovna uloga u Timu za informacijsku sigurnost zahtjeva proaktivnu osobu koja poznaje IT okruženje u bankarskom sektoru i razumije IT i cyber rizike koji prijete bankama i cijeloj financijskoj industriji.

      Ključna odgovornost pozicije je uspostavljanje, razvoj i nadzor provedbe mjera sigurnosti informacijskog sustava, educiranje zaposlenika o primjeni navedenih mjera, procjena rizika vezanih uz sigurnost informacijskog/ IT sustava, primjena novih tehnologija u domeni informacijske i cyber sigurnosti te svakodnevni izazovi iz domene cyber i informacijske sigurnosti.

      Na ovom radnom mjestu bit ćete odgovorni za:

      • postavljanje okvira i nadzor sigurnosti informacijskog sustava putem izrade i ažuriranja akata
      • poznavanje zakonske regulative iz područja informacijske sigurnosti, zaštite podataka (GDPR), upravljanja ICT rizicima i upravljanja kontinuitetom poslovanja
      • strateški pogled na sigurnost Banke i sposobnost da pretoči strateške planove u konkretne aktivnosti
      • razvoj i primjena strategije sigurnosti i sigurnosne arhitekture informacijskog sustava
      • identificiranje, istraživanje i praćenje sigurnosnih incidenata, te izrada izvještaja o incidentima
      • upravljanje procesom nadzora nad sistemskim zapisima informacijskih sustava i procesom upravljanja tehničkim ranjivostima IT sustava
      • definiranje zahtjeva iz područja upravljanja kontinuitetom poslovanja i provođenje analize utjecaja na poslovanje
      • definiranje i provođenje procesa upravljanja ICT rizicima
      • sudjelovanje u poslovnim i IT projektima Banke te sudjelovanje i vođenje sigurnosnih projekata
      • izrada sigurnosnih mišljenja pri uvođenju novih tehnologija, servisa te arhitekture informacijskog sustava, te uključenost u proces upravljanja promjenama vezano na poslovnu domenu sigurnosti
      • provođenje edukacija vezanih uz informacijsku sigurnost
      • izrada izvješća o stanju sigurnosti informacijskog sustava Banke i članica RBA grupe
      • periodično provođenje kontrole kako bi se osigurala povjerljivost, integritet i dostupnost informacija, mreža i infrastrukture

      Profil koji tražimo:

      • visoko obrazovanje poželjno tehničko/prirodoslovnog usmjerenja
      • najmanje 3 godina radnog iskustva na području sigurnosti informacijskog sustava ili srodnom području
      • poželjni certifikati iz područja informacijske sigurnosti (CISM, CRISC, CISSP,CISA, ISO 27001, ISO27005, CBCI)
      • poznavanje principa Cyber sigurnosti
      • poznavanje principa upravljanja kontinuitetom poslovanja
      • poznavanje principa upravljanja ICT rizicima
      • prednost će imati kandidati s poznavanjem bankarskih procesa
      • poznavanje procesa upravljanja promjenama
      • proaktivnost, organizacijske vještine i temeljitost u pristupu
      • izrazita orijentacija na rezultate
      • sklonost timskom radu
      • aktivno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu (najmanje C1 razina)

      Nudimo Vam:

      • rad u agilnom okruženju
      • kontinuirani razvoj kroz rad s najnovijim tehnologijama i metodologijama
      • rad u međunarodnom okruženju s razvijenim principima razmjene znanja i velikim naglaskom na razvoj pojedinaca, ali i cijelog tima
      • samostalnost i kreativnost u radu

      Ukoliko ste se prepoznali u svemu navedenome, pozivamo Vas da nam svoj životopis pošaljete putem linka za prijavu.

  • HR Generalist (m/ž)
    • Napravi TRANSAKCIJU karijere!

      I postani HR Generalist (m/ž)

      … u prvom agilno organiziranom HR timu u Hrvatskoj.

      Iza nas je puno postignuća i iskustva u dinamičnom, zahtjevnom i ambicioznom okruženju. Ispred nas je još puno učenja o izazovima suvremenog HRa i agilnom načinu rada.

      Želiš li biti dio toga?

      Na ovom radnom mjestu tvoj posao će uključivati:

      … svakodnevan kontakt s poslovnim područjima, na sve teme kojima se HR bavi. Bit ćeš prvi kontakt i partner našem managementu te ćeš sudjelovati u kreiranju i provođenju svih HR&OD procesa u organizaciji sa svrhom realizacije poslovne strategije.

      Pružamo ti mogućnost za izniman razvoj znanja i vještina ukupne HR&OD funkcije! Steći ćeš vještine potrebne za uspješno funkcioniranje na dinamičnom tržištu. Nudimo kvalitetna primanja, podršku tima koji je sastavljen od članova s različitim prethodnim iskustvima, mogućnost da svojim radom i idejama doprineseš ključnim poslovnim ciljevima i sudjeluješ u kreiranju inovativnih ideja u bankarstvu. 

      A što očekujemo od tebe?

      Da voliš rad s ljudima, da si spreman učiti i mijenjati uobičajene načine rada, da te motivira i uspjeh kolege i cijele organizacije te da imaš koju godinu iskustva rada u HRu!

      Imaš ideju kako HR može još kvalitetnije doprinijeti korisničkom iskustvu i spreman si ulagati svoje vrijeme i znanje u procese promjena? Spreman si na novi korak u karijeri? Javi nam se putem linka za prijavu i daj nam priliku da ti se predstavimo na razgovoru za posao.

  • Osobni bankar u poslovnici u Umagu (m/ž)
    • Na ovom radnom mjestu radit ćete kao prvi kontakt prema našim klijentima kada oni dođu u poslovnicu. Bit ćete zaduženi za komunikaciju s njima i pružanje traženih bankarskih usluga. Vaši osnovni zadaci uključivat će:

      • provođenje gotovinskih i bezgotovinskih transakcija fizičkih klijenata i poslovnih subjekata
      • obavljanje brze prodaje nerizičnih bankarskih i nebankarskih proizvoda klijentima
      • pripremu izvadaka o stanju i prometu transakcijskih računa poslovnih subjekata
      • raspolaganje gotovinom u blagajni u skladu s propisanim internim procedurama i uputama za rad

      Uvjeti:

      • minimalno srednja stručna sprema ekonomskog ili općeg usmjerenja
      • iskustvo rada s klijentima i/ili iskustvo rada u financijskoj instituciji bit će prednost
      • spremnost da u svom radu uspostavite kvalitetan odnos poštovanja i povjerenja s klijentima
      • profesionalnost i odgovornost u radu
      • znanje engleskog jezika u govoru i u pismu
      • poznavanje i korištenje MS Office aplikacija

      Nudimo Vam:

      • priliku za stjecanje iskustva rada u području financija u velikoj internacionalnoj kompaniji
      • stručne edukacije vezane uz područje rada
      • rad u skladnom timu
      • raznovrstan i dinamičan posao

      Ukoliko ste se prepoznali u svemu navedenome, pozivamo Vas da nam svoj životopis pošaljete putem linka za prijavu.

  • Osobni bankar u poslovnici u Zagrebu (m/ž)
    • Na ovom radnom mjestu radit ćete kao prvi kontakt prema našim klijentima kada oni dođu u poslovnicu. Bit ćete zaduženi za komunikaciju s njima i pružanje traženih bankarskih usluga. Vaši osnovni zadaci uključivat će:

      • provođenje gotovinskih i bezgotovinskih transakcija fizičkih klijenata i poslovnih subjekata
      • obavljanje brze prodaje nerizičnih bankarskih i nebankarskih proizvoda klijentima
      • pripremu izvadaka o stanju i prometu transakcijskih računa poslovnih subjekata
      • raspolaganje gotovinom u blagajni u skladu s propisanim internim procedurama i uputama za rad

      Uvjeti:

      • minimalno srednja stručna sprema ekonomskog ili općeg usmjerenja
      • iskustvo rada s klijentima i/ili iskustvo rada u financijskoj instituciji bit će prednost
      • spremnost da u svom radu uspostavite kvalitetan odnos poštovanja i povjerenja s klijentima
      • profesionalnost i odgovornost u radu
      • znanje engleskog jezika u govoru i u pismu
      • poznavanje i korištenje MS Office aplikacija

      Nudimo Vam:

      • priliku za stjecanje iskustva rada u području financija u velikoj internacionalnoj kompaniji
      • stručne edukacije vezane uz područje rada
      • rad u skladnom timu
      • raznovrstan i dinamičan posao

      Ukoliko ste se prepoznali u svemu navedenome, pozivamo Vas da nam svoj životopis pošaljete putem linka za prijavu.

Prijavite se