Pridružite nam se

Pridružite nam se

Saznajte više

Otvorene molbe

 

Naši djelatnici vole učiti i raditi, proaktivni su, timski igrači te uvijek željni izazova.
Ako ste i vi takvi, pridružite se našem Raiffeisen timu!

Otvorenu molbu možete poslati putem web obrasca.

 

Studentski poslovi

Želite raditi uz studiranje i zanima vas bankarstvo? 
Ako imate aktivna studentska prava, pošaljite nam vašu prijavu i otvorite si mogućnost stjecanja radnog iskustva i novih znanja u međunarodnoj financijskoj instituciji. Upoznat ćete bankarstvo izbliza i steći nova poznanstva. Prilikom slanja otvorene molbe u izborniku interesa molimo označite studentske poslove.

 

Pozivamo Vas da se priključite profesionalnom Raiffeisen timu i prijavite se na oglase za posao:

Pregled otvorenih pozicija

  • Pripravnik ekonomije u Raiffeisen Grupi (m/ž)
    • Nedavno ste diplomirali ili ste u procesu pisanja diplomskog rada na fakultetu ekonomskog usmjerenja? Tražite prvi posao te biste htjeli vidjeti kako rad u velikoj financijskog instituciji izgleda u praksi? Želite započeti karijeru kod poslodavca koji ima stručne mentore koji će Vam pomoći u uhodavanju u posao?

      Ako ste se prepoznali u gore navedenom, javite nam se!

      Trenutno smo u potrazi za novim pripravnicima u više timova Raiffeisen Grupe u Zagrebu i u Splitu.

      Uvjeti:

      • minimalno VSS (300 ECTS-a) ekonomskog usmjerenja
      • znanje engleskog jezika u govoru i pismu
      • poznavanje i korištenje MS Office aplikacija
      • visoka motivacija za učenjem i usavršavanjem
      • razvijen osjećaj za rad u timu

       

      Nudimo Vam:

      • stručnog mentora u radu koji će Vam pomoći pri uhodavanju u posao
      • mogućnost razvoja i stjecanja novih znanja te vještina
      • priliku za osobnim napretkom i stručne edukacije vezane uz posao
      • priliku za razvoj karijere u međunarodnom bankarskom okruženju
      • raznovrstan i dinamičan posao
      • priliku za radom u timu stručnjaka iz područja ekonomije i financija

       

      Mjesto rada: Zagreb ili Split

      Ukoliko ste se prepoznali u svemu navedenome, pozivamo Vas da nam svoj životopis pošaljete putem linka za prijavu.

  • Osobni bankar u poslovnici u Zagrebu (m/ž)
    • Na ovom radnom mjestu radit ćete kao prvi kontakt prema našim klijentima kada oni dođu u poslovnicu. Bit ćete zaduženi za komunikaciju s njima i pružanje traženih bankarskih usluga. Vaši osnovni zadaci uključivat će:

      • provođenje gotovinskih i bezgotovinskih transakcija fizičkih klijenata i poslovnih subjekata
      • obavljanje brze prodaje nerizičnih bankarskih i nebankarskih proizvoda klijentima
      • pripremu izvadaka o stanju i prometu transakcijskih računa poslovnih subjekata
      • raspolaganje gotovinom u blagajni u skladu s propisanim internim procedurama i uputama za rad

       

      Uvjeti:

      • minimalno srednja stručna sprema ekonomskog ili općeg usmjerenja
      • iskustvo rada s klijentima i/ili iskustvo rada u financijskoj instituciji bit će prednost
      • spremnost da u svom radu uspostavite kvalitetan odnos poštovanja i povjerenja s klijentima
      • profesionalnost i odgovornost u radu
      • znanje engleskog jezika u govoru i u pismu
      • poznavanje i korištenje MS Office aplikacija

       

      Nudimo Vam:

      • priliku za stjecanje iskustva rada u području financija u velikoj internacionalnoj kompaniji
      • stručne edukacije vezane uz područje rada
      • rad u skladnom timu
      • raznovrstan i dinamičan posao

       

      Ukoliko ste se prepoznali u svemu navedenome, pozivamo Vas da nam svoj životopis pošaljete putem linka za prijavu.

  • Pripravnik u upravljanju i kontroli kreditnih rizika (m/ž)
    • Ako ste nedavno diplomirali ili ste u procesu pisanja diplomskog rada te želite svoju karijeru započeti u području Upravljanja kreditnim rizicima ili Kontroli kreditnih rizika u velikoj internacionalnoj grupaciji, javite nam se!

      Tražimo pripravnike matematike ili informatike za rad u Kontroli kreditnih rizika i Strateškom razvoju Upravljanja kreditnim rizicima Retail klijenata.

      Nudimo Vam mogućnost da svoju karijeru započnete na pripravničkoj poziciji, a nakon što uz pomoć stručnog mentora usvojite znanja i vještine potrebne za rad, samostalno sudjelujete u radu na složenim i zanimljivim projektima koji nam dolaze u narednom razdoblju!

      Kao pripravnik u Kontroli kreditnih rizika validirati ćete i monitorirati interno razvijene statističke modele za procjenu parametara rizika te rejting modele, kao i davati sugestije za unapređenje modela. Kontrola kreditnih rizika također radi izračun regulatornih i internih kapitalnih zahtjeva za kreditne rizike, razvija i unaprjeđuje relevantne metodologije te sudjeluje u pripremi ICAAP izvješća.

      U Strateškom razvoju radimo na razvoju statističkih i ekspertnih modela te pronalazimo rješenja za probleme iz domene modeliranja rizika, a koji se odnose na razvoj kvantitativnih modela, ekspertnih sustava i reportinga. Kao pripravnik u Strateškom razvoju radit ćete na razvoju izvještajnih sustava na bazama podataka, kreiranju izvještaja iz data marta (PL/SQL) i razvoju ETL procedura (PL/ SQL).

      Uvjeti:

      • VSS (ili 300 ECTS bodova) matematičkog ili informatičkog usmjerenja. U obzir će doći i kandidati koji su odslušali sva predavanja te planiraju diplomirati ove akademske godine
      • aktivno znanje engleskog jezika
      • poznavanje SQL-a i relacijskog modela podataka 
      • poznavanje rada u alatima za kvantitativno modeliranje (SAS, EM, R, MatLab) bit će prednost (ali ne i uvjet)

       

      Od vas također očekujemo:

      • spremnost na učenje
      • afinitet prema radu s kvantitativnim podacima
      • vještinu efikasnog upravljanja vremenom i rješavanja problema
      • razvijene analitičke sposobnosti
      • odlične organizacijske vještine

       

      Što nudimo?

      • stručnog mentora u radu koji će Vam pomoći pri uhodavanju u posao
      • priliku za rad u timu stručnjaka iz područja matematike i ekonomije
      • odličnu povezanost i priliku za dijeljenjem znanja s našim internacionalnim timovima
      • priliku za osobnim napretkom i stručne edukacije vezane uz posao
      • mogućnost rada na izazovnim razvojnim projektima

       

      Ukoliko ste se prepoznali u svemu navedenome, pozivamo Vas da nam svoj životopis pošaljete putem linka za prijavu.

  • Developer u IT razvoju (m/ž – više izvršitelja)
    • IT razvoj RBA odgovoran je za praćenje trendova i inovacija na tržištu s ciljem pronalaska najboljih tehničkih rješenja za podršku poslovnim procesima i pružanja vrhunske usluge našim klijentima. Trenutno smo u procesu transformacije i modernizacije IT-a te tražimo kandidate koji će svojim idejama sudjelovati u pronalasku najboljih rješenja za kompleksne tehničke izazove na koje nailazimo u procesu modernizacije i digitalizacije.

      Radi povećanja opsega posla i širenja timova, tražimo više developera u direkciji IT razvoja za rad u različitim timovima:

      • Front end
      • Enterprise integration
      • Automatizacija testiranja
      • Osnovni sustavi Banke
      • Podatci i analize


      U potrazi smo za kandidatima koji imaju neka od niže navedenih znanja i iskustava:

      • iskustvo u radu s razvojem podrške u Jiri i/ili Lotus Notes sustavu
      • praktično znanje SQL-a i relacijskih baza podataka
      • znanje C# ili Java programskog jezika
      • iskustvo u korištenju Appium i/ili Selenium alata
      • iskustvo u radu s Angular ili React platformama
      • iskustvo s HTML, CSS i JavaSrciptom

       

      Dodatnu prednost će imati kandidati koji:

      • poznaju Linux operativni sustav i Open shift primjene
      • imaju predznanje o poslovnim procesima i proizvodima u bankarstvu
      • imaju iskustvo u razvoju mobilnih aplikacija

       

      Od Vas također očekujemo:

      • poželjno 3 godine radnog iskustva na poslovima dizajna programskih rješenja
      • visoku stručnu spremu/magistar struke tehničkog usmjerenja (poželjno, ali nije uvjet ukoliko posjedujete višegodišnje iskustvo u dizajnu programskih rješenja)
      • znatiželju i interes prema novim tehnologijama
      • motivaciju za daljnje učenje i usavršavanje

       

      Nudimo Vam:

      • priliku za razvoj karijere u području koje izaberete, u skladu s Vašim interesima
      • rad u agilnom okruženju
      • priliku da modernu opremu i tehnologiju primijenite u rješavanju izazova s kojima se susrećemo u procesu modernizacije i transformacije IT sustava
      • radnu okolinu koja podržava dijeljenje znanja, podršku starijih i iskusnih kolega te stručne edukacije
      • rad u dinamičnom okruženju

       

      Ukoliko ste se prepoznali u svemu navedenome, pozivamo Vas da nam svoj životopis pošaljete putem linka za prijavu.

  • Product manager (m/ž) – više izvršitelja
    • U Raiffeisen banci tražimo nove članove tima na poziciji Product managera. Uloga Product managera je da upravlja procesom razvoja proizvoda i usluga kroz cijeli razvojni ciklus. Tražimo kandidate koji se vide u razvoju kreditnih proizvoda, u razvoju računa i osiguranja ili one koji se vide u razvoju digitalnih proizvoda vezanih uz mobilno i Internet bankarstvo (posebno vezano uz tzv. „open banking“).

      Na poziciji Product Managera glavne odgovornosti su:

      • pratiti što se događa na tržištu – što konkurencija nudi, po kojim cijenama i za koje skupine klijenata
      • osluškivati potrebe klijenata
      • okupiti kolege i smisliti proizvod – surađivat ćete s prodajnom mrežom i svim sudionicima poslovnog procesa kako biste postigli zajednički cilj – proizvod i uslugu koja će oduševiti naše klijente
      • definirati cijenu – kako bi proizvod bio profitabilan
      • lansirati proizvod te predlagati njegova poboljšanja i unaprjeđenja

       

      Idealan kandidat:

      • je proaktivan i zainteresiran za novitete i inovacije iz područja rada
      • zna kako bankarstvo izgleda u praksi
      • ima barem 3 godine radnog iskustva:

      • za poziciju Product managera za razvoj kreditnih proizvoda ima iskustvo rada u području razvoja kreditnih proizvoda u bankarstvu
      • za poziciju Product managera za razvoj računa i osiguranja ima iskustvo rada u području razvoja nebankarskih proizvoda i računa u financijskom sektoru
      • za poziciju Digital Product managera ima iskustvo na poslovima razvoja digitalnih proizvoda (mobilne i internet aplikacije, po mogućnosti iz financijskog sektora) 
      • ima VSS / 300 ECTS  (u obzir će se uzeti i kandidati koji imaju srednju stručnu spremu uz višegodišnje relevantno radno iskustvo)

      • aktivno govori engleski jezik
      • poznaje Microsoft Office alate (Word, Excel)
      • ima dobre komunikacijske vještine te mu suradnja s drugim organizacijskim dijelovima banke ne predstavlja problem

       

      Nudimo Vam:

      • dinamičan posao u timu s odličnim međuljudskim odnosima
      • mogućnost daljnjeg profesionalnog i osobnog razvoja
      • radnu okolinu koja podržava dijeljenje znanja te stručne edukacije vezane uz posao

       

      Ukoliko ste se prepoznali u svemu navedenome, pozivamo Vas da nam svoj životopis pošaljete putem linka za prijavu.

  • IT poslovni analitičar (m/ž) – 2 izvršitelja
    • IT poslovni analitičar upravlja procesom IT promjena te komunikacijom između poslovnih sektora i IT razvojnih timova. Sudjeluje u svim fazama implementacije poslovnih proizvoda i servisa, od definiranja zahtjeva do njihove isporuke. Svojim aktivnostima doprinosi ostvarivanju pametno dizajniranih funkcionalnosti novih i postojećih proizvoda Banke u cilju povećanja zadovoljstva klijenata i vrijednosti Banke. 

      Trenutno tražimo 2 IT poslovna analitičara – jednog za područje kartičnog poslovanja, a drugog za područje platnog prometa.

      Na ovom radnom mjestu bit ćete odgovorni za:

      • Suradnju s poslovnim sektorima, IT razvojnim timovima i vanjskim dobavljačima s ciljem predlaganja i implementacije najboljeg rješenja za poslovni zahtjev
      • Proces realizacije traženih promjena u okviru ili izvan projekata (od provođenja IT analize poslovanja radi utvrđivanja izvedivosti projekta/promjena, preko izrade specifikacije i izrade procjene troškova i ušteda projekta, pa sve do izrade planova projekta i upravljanja projektnim timom)
      • Isporuku očekivanih rezultata u traženoj kvaliteti i na vrijeme

      Idealan kandidat:

      • ima više od 3 godine radnog iskustva u IT-u i/ili u bankarstvu (u kartičnom poslovanju ili u platnom prometu)
      • poznaje agilne metodologije te ima iskustvo upravljanja projektima
      • zna kako bankarstvo izgleda u praksi
      • sposoban je pronaći i implementirati praktična rješenja za poslovne potrebe
      • ima dobre komunikacijske vještine i efikasan je u suradnji s drugim organizacijskim dijelovima Banke
      • ima barem 180 ECTS (ili VŠS) tehničkog ili ekonomskog usmjerenja
      • poznaje SDLC
      • aktivno govori engleski jezik
      • ima izražene analitičke vještine, te logično i strukturirano razmišljanje

      Nudimo Vam:

      • dinamičan posao u timu s odličnim međuljudskim odnosima
      • mogućnost rada na izazovnim razvojnim projektima
      • rad u agilnom okruženju
      • priliku za primjenu najmodernijih tehnologija u rješavanju poslovnih izazova
      • radnu okolinu koja podržava dijeljenje znanja te stručne edukacije vezane uz posao

      Ukoliko ste se prepoznali u svemu navedenome, pozivamo Vas da nam svoj životopis putem linka za prijavu.

  • Poslovni analitičar (m/ž)
    • Na ovom radnom mjestu bit ćete odgovorni za:

      • analizu poslovnih ponašanja klijenata s ciljem pružanja podataka za formiranje ponude klijentima koja je najbolje prilagođena njihovim potrebama
      • iniciranje izrade novih analitičkih i prediktivnih modela te održavanje postojećih modela
      • provođenje analize baze klijenata i selekcije klijenata prema unaprijed definiranim modelima za segmentiranje klijenta, ponudu proizvoda i zadržavanje klijenata
      • prezentiranje rezultata analiza i analitičkih modela (segmentacijski, ekspertni i prediktivni) s ciljem pružanja podataka potrebnih za donošenje poslovnih odluka
      • selektiranje klijenata za pripremu CRM kampanja

      Uvjeti:

      • min. VSS (300 ECTS-a) ekonomskog, matematičkog ili informatičkog usmjerenja
      • poznavanje poslovanja banke u praksi bit će prednost
      • poznavanje statističkih metoda za analizu podataka
      • razumijevanje i poznavanje metoda rada s podacima (import i transformacija podataka, validacija podataka, oblikovanje struktura podataka)
      • poznavanje statističkih i BI alata za analizu podataka te programskih alata za data mining bit će prednost
      • poznavanje Microsoft Office alata (Word, Excel, PowerPoint)
      • poznavanje engleskog jezika

      Nudimo Vam:

      • radnu okolinu koja podržava dijeljenje znanja te stručne edukacije vezane uz posao
      • mogućnost rada na izazovnim projektima
      • priliku za primjenom znanja i vještina u rješavanju poslovnih izazova
      • odgovoran i dinamičan posao

      Ukoliko ste se prepoznali u svemu navedenome, pozivamo Vas da nam svoj životopis pošaljete putem linka za prijavu.

  • Financijski analitičar (m/ž)
    • Financijski analitičar odgovoran je za:

      • samostalno provođenje financijskih analiza dioničkih društava
      • analizu procjena vrijednosti, financijske analize i druge potrebne analize
      • izradu korporativnih vrednovanja društava kao i cjelokupne dokumentacije u kupoprodajnim transakcijama kod poslova savjetovanja prilikom spajanja i pripajanja poduzeća
      • pružanje podrške klijentima kod strukturiranja transakcije i kod pregovora prilikom spajanja ili preuzimanja
      • organizaciju i pripremu due dilligence procesa
      • pripremu podataka za data room

      Uvjeti:

      • min. VSS ili 300 ECTS ekonomskog ili srodnog usmjerenja
      • najmanje 2 godine iskustva na poslovima financijske analize dioničkih društava i/ili investicijskog bankarstva
      • ACCA ili CFA ispit (u potpunosti ili djelomično)
      • iskustvo u radu s međunarodnim klijentima bit će prednost

      Od Vas također očekujemo:

      • afinitet prema strukturiranju i razvoju financijskih modela
      • dobro poznavanje aktivnosti i procedura obavljanja financijske analize te investicijsko-savjetodavnih poslova
      • aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
      • dobro poznavanje i korištenje Microsoft Office alata (Word, Excel, Power Point)
      • visoko razvijene organizacijske vještine
      • profesionalnost i odgovornost u radu

      Nudimo Vam:

      radnu okolinu koja podržava dijeljenje znanja te stručne edukacije vezane uz posao
      priliku za radom na izazovnim zadacima i projektima
      mogućnost daljnjeg profesionalnog i osobnog razvoja
      odgovoran i izazovan posao u timu s odličnim međuljudskim odnosima

      Ukoliko ste se prepoznali u svemu navedenome, pozivamo Vas da nam svoj životopis pošaljete putem linka za prijavu.

  • Student/ica u call centru
    • Ovo je odlična prilika za vas ukoliko:

      • imate aktivna studentska prava  te tražite studentski posao na duže vrijeme,
      • možete raditi minimalno 25 sati tjedno (uz mogućnost dogovora oko odlaska na ispite i predavanja),
      • ste spremni na rad u smjenama i vikendom,
      • možete raditi u noćnoj smjeni (prednost, ali ne i uvjet),
      • imate razvijene komunikacijske vještine,
      • ste spremni na puno učenja i rad s klijentima,
      • ste strpljivi i orijentirani na pronalaženje rješenja za klijenta,
      • koristite engleski jezik,
      • koristite Microsoft Office alate (Word, Excel).

       

      Kandidatima nudimo:

      • priliku da vide kako je raditi u području financija i bankarstva
      • mogućnost stjecanja iskustva rada u velikoj internacionalnoj kompaniji
      • početnu satnicu od 24 kn/h za dnevne smjene uz mogućnost povećanja satnice ovisno o samostalnosti, kvaliteti i dužini rada u RBA,
      • u slučaju rada u noćnim smjenama satnica je 36 kn/h


      Ukoliko ste se prepoznali u svemu navedenome, pozivamo Vas da nam svoj životopis pošaljete putem linka za prijavu.

  • Glavni kreditni analitičar (m/ž)
    • Glavni kreditni analitičar odgovoran je za:

      • ispunjavanje aktivnosti vezanih uz izradu kreditnih analiza u svrhu upravljanja kreditnim rizicima, uvažavajući prihvatljive apetite rizika sukladno interesima RL-a
      • obavljanje poslova u skladu s „lean principima“, politikama i pravilima struke s ciljem ažurnosti odobrenja zaprimljenih zahtjeva za leasingom kako bi se KPI „TTY“ držao u zadanim okvirima kada govorimo o procesu iz „IP Application“, te kako bi se pravovremeno izradila financijska analiza kod „Workout procesa“.
      • usklađenost sa zakonskim propisima, internim procedurama i grupnim direktivama

      Zadaci i odgovornosti

      • Samostalna kontrola prikupljene dokumentacije i kontakti sa klijentima u pogledu iste – prikupljanja svih ostalih potrebnih podataka i informacija nužnih za obradu zahtjeva
      • Odgovoran je za izrada kvantitativne analize i izradu projekcija poslovanja tražitelja leasinga
      • Obrada leasing zahtjeva za Retail klijente (Modul odobrenja-NOVA)
      • izrada CES- a (izuzev nekretnina i dodatnih kolaterala u vidu garancija, cash depozita..)
      • U slučaju da postoji dodatni kolateral – provjerava da li je u leasing zahtjevu uključeno mišljenje pravne službe
      • Izrada simulacije alokacije za dodatne kolaterale u kreditnoj aplikaciji UAF
      • Evidencija i odobrenje iskorištenja iz okvira
      • Odgovoran je za unos i ažuriranje podataka o Grupi povezanih poduzeća u Novoj i Tiger DB
      • Podrška funkciji izračuna RWA – u dijelu completeness check – za područje Facility – committed
      • Komunikacija sa podružnicama RLHR i RBHR u pogledu realizacije pojedinih zahtjeva,
      • Odgovoran je slanje podataka o izloženosti klijenta unutar RLHR za potrebe RBI grupe
      • Samostalnost i odgovornost za ispravan unos i kontrolu unošenja klijenta u T.I.G.E.R. prema Basel II segmentaciji
      • Sudionik je u radnim procesima - zajedno sa Djelatnicima prodaje te EWS odjelom RBHR, za klijente Risk statusa Standard (1) i Pre-workout (2) u pripremi pre-workout strategije i odabiru aktivnosti, sve sukladno Operativnoj uputi za Prework-out i Operativnoj uputi za EWS
      • Sudionik je u radnim procesima za klijente Risk statusa workout (3 i 4) - zajedno sa Odjelom
      • Sudjelovanje u projektima društva i grupe po nalogu voditelja (sudjeluje u aktivnostima, testiranju promjena u core sustavu i po implementaciji projekta sudjeluje u dopuni internih akata)
      • Suradnja na izradi izvješća iz domene grupe poslova analiza
      • Suradnja s internom kontrolom RBHR i Revizijom
      • Koordinacija/pomoć/savjetovanje u provođenju aktivnosti u domeni grupe poslova analiza
      • Svi pripremni i završni poslovi koje s obzirom na organizaciju rada može tražiti neposredni rukovoditelj
      • Mentorstvo i coaching ostalih djelatnika analiza

      Zahtjevi radnog mjesta

      Obrazovanje: VSS ekonomskog usmjerenja

      Radno iskustvo: minimalno 4 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima

      Posebne vještine:
      Odlično poznavanje i korištenje Microsoft Office alata (Word, Excel, Power Point)
      iskustvo na poslovima računovodstva- financijske analize
      Aktivno znanje engleskog jezika
      Sposobnost prenošenja znanja
      Poznavanje zakonskih propisa

      Osobne karakteristike:
      • poznavanje poslovnog procesa
      • izgradnja tima i timski rad 
      • efikasno rješavanje problema
      • strateško razmišljanje
      • postavljanje prioriteta
      • organizacijske vještine
      • efikasno upravljanje vremenom
      • prenošenje informacija
      • rješavanje konfliktnih situacija
      • poznavanje organizacije
      • integritet i povjerenje

      Ukoliko ste se prepoznali u svemu navedenome, pozivamo Vas da nam svoj životopis pošaljete putem linka za prijavu.

Prijavite se