Nova RBA poslovnica otvorila svoja vrata u Rijeci

26.01.2018

Raiffeisenbank Austria d.d. (RBA) danas je otvorila vrata svoje nove poslovnice u Rijeci na adresi Đure Šporera 2.

 

RBA poslovnica Rijeka

Cijeli koncept ove nove poslovnice je temeljen na takozvanom customer centric pristupu, odnosno pristupu prilikom kojega je fokus u cijelosti usmjeren na iskustvo krajnjeg korisnika te njihovo zadovoljstvo uslugama i doživljajem. To se odnosi na sve usluge koje Banka nudi svojim klijentima, na kanale i tehnologiju putem kojih ih Banka pruža, a novost se također očituje i u samom dizajnu poslovnice, odnosno u modernom estetskom izričaju i dodatnim funkcionalnostima.

Svim novim, ali i postojećim klijentima je u poslovnici osigurano jedinstveno iskustvo koje započinje samim ulaskom u poslovnicu, te prati klijenta kroz sve dijelove poslovnice, sve do njegovog odlaska. Prilikom dizajniranja poslovnice, vodilo se računa o svim klijentskim potrebama na svakoj točki boravka u poslovnici, te su iz RBA uvjereni da će ovakvim konceptom pokazati učinkovitost i brigu za klijente u svakoj interakciji koja se odvija u poslovnici.

Klijentima je u poslovnici osigurana 24-satna zona u kojoj se, pored klasičnog bankomata, nalazi uplatno-isplatni bankomat te dnevno-noćni trezor. Klijentima je na raspolaganju i welcome menager  koji će klijente po potrebi uputiti na pravo mjesto u poslovnici ili će već na licu mjesta riješiti ono što je klijentu potrebno, dok je interijer poslovnice jedinstven te se pri uređenju i funkcionalnostima vodilo željom da se klijenti osjećaju još ugodnije u novoj RBA poslovnici.

Zahvaljujući digitalnim i drugim dodatnim sadržajima, klijenti neće osjetiti vrijeme čekanja u poslovnici. U toj zoni poslovnice klijente očekuju digitalni sadržaji, aplikacije za igre za djecu, informativni sadržaji s ponudom Banke, korištenje besplatne Wi-Fi mreže, kao i knjige. Pritom se mislilo i na najmlađe koji u poslovnici imaju svoj kutak za razbibrigu. Budući da je Raiffeisen banci povratna informacija od klijenata veoma važna, pozivaju sve klijente da prilikom izlaska iz poslovnice ispune kratku anketu i podijele s Bankom svoje mišljenje, kako bi sljedeći kontakt s Bankom bio još kvalitetniji.

Prilikom otvorenja poslovnice, okupljenim se obratio Michael Georg Müller, predsjednik Uprave RBA te izjavio: „Potrudili smo se da svaki aspekt poslovnice bude dio cjelovite priče o zadovoljnim korisnicima banke, što provlačimo i u našoj integriranoj komunikaciji, kao i u kontekstu tehnologije i funkcionalnosti, načina na koji pružamo uslugu, dodatnih sadržaja, uređenja i ambijenta te u svakom detalju. Ova je poslovnica uistinu veliko postignuće, rezultat uloženog rada, vremena, ideja i njihove realizacije za sve ovo što se nalazi oko nas, ali i rezultat bliske i kvalitetne suradnje naših kolega i naših lojalnih klijenata. Svaka ideja, svaki korak i odluka vezana uz ovu poslovnicu temeljena je na tome da podižemo ljestvicu kvalitete. Željeli smo na mjestu pružanja usluge stvoriti ambijent u kojem će se naši klijenti i djelatnici osjećati ugodno, i vjerujem da smo to i postigli. Tehnologija je već odavno postala dijelom našeg života i poslovanja, te ono što vrijedi naglasiti je da mi koristimo tehnologiju u službi olakšavanja i približavanja usluga našim klijentima, te za brži i učinkovitiji rad naših djelatnika. Mi iz RBA želimo vidjeti klijente u poslovnicama, želimo im omogućiti uslugu najviše kvalitete i želimo da se od ulaska u našu poslovnicu do izlaska iz nje, osjećaju iznimno ugodno. Ono što mi je također drago, je činjenica da smo na ovaj moderan i inovativan način uspjeli i riješiti situaciju s gužvama u poslovnicama. Kod nas su svi dobro došli i to se zna, a ovim konceptom smo i mlađima i starijima, boravak u Banci, učinili nezaboravnim iskustvom zadovoljnih klijenata banke“.

Također, prilikom svečanog otvaranja poslovnice, Daniel Mitteregger, član Uprave RBA uručio je donaciju u iznosu od 30.000,00 kuna Dječjem domu Ivana Brlić Mažuranić, te naglasio: „Želio bih istaknuti da je nama stalo do prisutnosti u lokalnoj zajednici i to svojim djelima želimo i pokazati. Uvijek gledamo potrebe lokalne zajednice i koristimo ovakve prilike da doprinesemo zajednici te da senzibiliziramo javnost za određene teme i projekte, kojima je pomoć iznimno potrebna. Zato mi je čast uručiti ček koji simbolizira našu donaciju za Dječji dom Ivana Brlić Mažuranić, iako smo svjesni da naša pomoć odgovara samo na jedan dio potreba koje ovaj Dom ima, ali vjerujemo da će biti od koristi“, zaključio je Mitteregger.

Dječji dom Ivana Brlić Mažuranić djeluje u Rijeci i Lovranu, a donirana sredstva će se iskoristiti za opremanje dječje igraonice u Lovranu, te za zadovoljenje osnovnih potreba korisnika i Doma na način da se poboljšaju životni uvjeti djece na smještaju. To je ustanova koja pruža usluge skrbi izvan vlastite obitelji djeci i mladima do 21. godine života. Smještaj se priznaje djeci bez roditelja, djeci koja su zanemarena ili ako njihovi roditelji zlorabe roditeljske dužnosti. Dom također skrbi i o maloljetnim trudnicama, a financiraju se iz sredstava državnoga proračuna.

Za sve zainteresirane, koji žele prošetati po novoj riječkoj poslovnici, a nisu u mogućnosti doći u Rijeku, mogu „prošetati“ po novoj i modernoj RBA poslovnici u Rijeci te iskusiti pravo virtualno iskustvo.