Održana radionica za žene poduzetnice u Splitu

24.05.2017

U sklopu programa "Women in Business" je održana treća ovogodišnja radionica za žene poduzetnice u Splitu. Središnja tema bila je „Moć brendiranja“. 

 

Split, 24. svibnja 2017. – Raiffeisenbank Austria d.d. (RBA) i Europska banka za obnovu i razvoj (EBRD) nastavljaju s aktivnostima u sklopu programa "Women in Business", pa je tako održana treća ovogodišnja radionica za žene poduzetnice u Splitu. Središnja tema bila je „Moć brendiranja“. Navedeni program provode RBA i EBRD, a program je financiran od EBRD-ovog posebnog dioničarskog fonda i EBRD-ovog Taiwan Business fonda za tehničku suradnju.

Mirela Krstulović, direktorica Regije iz RBA otvorila je službeni dio radionice, te zaželila dobrodošlicu okupljenima i izjavila: „Posebno mi je zadovoljstvo biti domaćin današnjeg eventa u Splitu. Smatram izuzetno važnim podržati aktivnosti koje su usmjerene na jačanje poduzetništva, osobito ženskog poduzetništva te na podizanje konkurentnosti u regiji. U Hrvatskoj nije jednostavno biti poduzetnik, stoga smo ovdje kako bismo vas podržali, odnosno kako biste bile u potpunosti spremne odgovoriti na sve izazove brzo mijenjajućeg i sve zahtjevnijeg tržišta. Osobita vrijednost suradnje između RBA i EBRD-a sastoji se u tome da ima i financijski dio i nefinancijsku sastavnicu. Vjerujemo da na taj način pružamo cjelovitu uslugu koja povećava dostupnost sredstava i podiže konkurentnost poduzeća."

Višnja Mrakovčić Supek, Associate iz EBRD-a pozdravila je okupljene u ime EBRD-a te je prezentirala nefinancijske usluge programa za poduzetnice. "Možemo s ponosom reći da je do sada 21 poduzetnica uspješno prošlo kroz program mentorstva, dok je više od 100 poduzetnica koristilo usluge konzultanata u sklopu ovoga programa. Također, značajan je broj poduzetnica diljem Hrvatske, koje su prošle razne treninge koji za cilj imaju razvijanje, odnosno unaprjeđenje poduzetničkih vještina. Ove brojke govore u prilog značenja i koristi ovog programa, te nam je izuzetno drago što je njegova vrijednost prepoznata. Zahvaljujemo Raiffeisen banci koja se prva aktivno priključila ovom programu te se radujemo nastavku afirmacije ovog projekta", zaključila je Mrakovčić Supek.

Vedrana Perković-Hadl, starija savjetnica za bankarstvo iz Frankfurtske škole za financije i menadžment, predstavila je Business Lens – on line dijagnostički alat, koji omogućava prepoznavanje prilika za daljnji razvoj poduzeća i u konačnici poboljšanje poslovanja. Alat je dostupan na internetskoj stranici Raiffeisen banke www.rba.hr

 

U nastavku radionice, prezentaciju "Moć brendiranja" održao je dr. sc. Hrvoje Maljak.

Na samom kraju druženja okupljenima se obratila gošća poduzetnica Virna Mudnić, osnivačica i ravnateljica dječjeg vrtića „Čarobni pianino“, te podijelila priču o svom poduzetničkom putu, kao i zanimljivosti i izazove s kojima se susreće u svakodnevnom poslovanju, ali i s kojima se susretala na putu afirmacije u poduzetništvu.