Predstavljena knjiga „Od zaposlenice do poduzetnice“

16.01.2018

Nataša Romić, glavna menadžerica EU fondova i kreditnih produkata, sudjelovala je ispred Raiffeisen banke na Okruglom stolu Women in Adria, povodom predstavljanja knjige.

 

Nataša Romić, glavna menadžerica EU fondova i kreditnih produkata, sudjelovala je ispred Raiffeisen banke na Okruglom stolu Women in Adria, povodom predstavljanja knjige naziva „Od zaposlenice do poduzetnice“, čiji je sponzor Raiffeisen banka.

Od zaposlenice do poduzetnice

Uvodna izlaganje održala je Ivana Matić, ujedno i osnivačica Mreže poduzetnica „Women in Adria“, te glavna urednica knjige, ovom je prilikom izjavila: „Žene koje prelaze u poduzetništvo, velikim tvrtkama zamjeraju njegovanje kulture prisutnosti umjesto kulture rezultata, loš menadžment te slabo upravljanje ljudskim resursima. Prema poduzetništvu najviše ih privlači promjena stila života - bolja ravnoteža privatnog i poslovnog. Iako to nerijetko podrazumijeva niža primanja, donosi veće osobno zadovoljstvo“, zaključila je Matić.

Žene u posljednjih pet godina bilježe veću sklonost prema poduzetništvu od muškaraca i to u dobnoj skupini 35-45 godina. One u biznis kreću nakon otkaza, ali sve češće i daju otkaz radi vlastitog biznisa, jer žele bolju kontrolu nad privatnim životom, više slobode te manje uredske politike. Upravo iz razloga što se veliki broj žena javlja s brojnim pitanjima: kako točno pokrenuti biznis, koji su koraci potrebni, kako to stvarno izgleda, koji biznis uopće pokrenuti i sl., autorice knjige „Od zaposlenice do poduzetnice“, odlučile su izdati ovu vrijednu publikaciju, koja će sigurno olakšati prijelazno razdoblje ženama koje se odluče na pokretanje vlastitog biznisa.

Na ovoj knjizi je intenzivno radilo ukupno sedam autorica, te su skupile znanje, iskustvo iz prakse u radu s poduzetnicama, iskustvo članica mreže poduzetnica, koje su prošle sve faze od zaposlenice do poduzetnice i kreirale vodič koji će pomoći ženama koje tek planiraju pokrenuti biznis, ženama koje su u tijeku pokretanja biznisa, ali i ženama koje su u vlastitom biznisu već nekoliko godina. Autorice ovog vrijednog izdanja su: Ivana Matić, Kristina Ercegović, Sanela Kraljić, Alma Saganić, Krešimira Rendulić, Diana Kobas Dešković i Kata Ivanković Marić.

Uvodna izlaganja održale su Ivana Matić, ujedno i osnivačica Mreže poduzetnica „Women in Adria“, Alma Saganić, predsjednica Instituta za razvoj ženskog poduzetništva i vodstva te Nataša Romić, glavna menadžerica EU fondova i kreditnih produkata iz Raiffeisen banke, koja je ovom prilikom izjavila: „U kročenju poduzetničkim svijetom, niste sami. Prepoznavši važnost ženskog poduzetništva, RBA je prije dvije godine krenula u kreiranje ponude proizvoda i usluga namijenjenih ženama poduzetnicama. Naš mali, ženski tim imao je viziju postati prvi izbor financijskog partnera za žene poduzetnice u Hrvatskoj. Kako bismo to ostvarili, krenuli smo od samih sebe, mijenjajući način razmišljanja i pristup ovom specifičnom segmentu klijenata od najviših razina menadžmenta do poslovnice. Nakon dvije godine uspjeli smo pozicionirati se kao Banka koja daje dodanu vrijednost. Organiziramo radionice s ciljem osnaživanja poduzetnica u stvaranju i unaprjeđivanju njihovih kompetencija za tržišnu bitku. Dio radionica je i networking koji se pokazao izrazito uspješan jer se žene u relativno neformalnoj atmosferi lako otvaraju, razmjenjuju iskustva te komuniciraju jedna s drugom, i s bankom potpuno ravnopravno, bez obzira bile one početnice ili već afirmirane poduzetnice. Od samih početaka, odnedavno intenzivnije osnaženi suradnjom s energičnim timom Women in Adria, promoviramo naše uspješne klijentice dajući im medijski prostor kako bi ispričale svoj put do uspjeha. Ponosni smo što priče dolaze iz različitih segmenata tržišta tako da i na taj način rušimo predrasude o „ženskim“ i „muškim“ zanimanjima. Našu smo ponudu proizvoda Banke prilagodili ženama poduzetnicama. Pripremili smo brojne pogodnosti za naše klijentice i članice Women in Adria pod nazivom „Ona zna za RBA“. Obuhvativši povoljne kredite u suradnji s EBRD-om, poduzetničke pakete za pravne i fizičke osobe, kreditne kartice, ORYX pomoć na cesti i u kući, popuste u Raiffeisen Leasingu i UNIQA putno osiguranje, omogućili smo poduzetnicama da na jednom mjestu imaju financijskog partnera koji razumije njihove potrebe, veliki broj svakodnevnih obveza uz vječni nedostatak vremena. „Ona zna za RBA“ nije samo jedna u nizu jednokratnih bankarskih ponuda, u suradnji s Women in Adria slijedi nastava ... Vjerujte, ideja imamo napretek“, zaključila je Romić.

Također, uvodna izlaganja poslužila su i kao podloga za raspravu koja je uslijedila, dok su panelistice bile: Tanja Pureta (RAMIRO), Blaženka Mičević (AGRODET), Kristina Ercegović (BusinessCafe), Sanela Kraljić (CONSULATIO) i Dijana Kobas Dešković (Serijska poduzetnica). 

Women in Adria je brand za ambiciozne žene i poduzetnice te korporativne žene i žene koje žele ostvariti uspješnu karijeru na bilo kojem polju. Cilj mreže poduzetnica je inspirirati, informirati i povezati ih kroz razne aktivnosti i proizvode koje ova mreža nudi.