Internetsko bankarstvo
za srednja i velika poduzeća
Jednostavno rješenje za upravljanje vašim financijskim poslovanjem
Internetsko bankarstvo
za srednja i velika poduzeća
Jednostavno rješenje za upravljanje vašim financijskim poslovanjem
Česta pitanja
- Kako ugovoriti RBA - internetsko bankarstvo za poslovne subjekte?
-
RBA internetsko bankarstvo za poslovne subjekte možete ugovoriti popunjavanjem obrasca. Obrazac treba biti ovjeren od strane zastupnika društva i korisnika USB uređaja s certifikatom. RBA - internetsko bankarstvo s autorizacijskom funkcijom je moguće ugovoriti samo za osobe koje su ovlaštene za raspolaganje sredstvima po računu. Zastupnik i korisnik moraju biti identificirani od strane Banke pri čemu Banka identificira fizičke osobe uvidom u valjani identifikacijski dokument u osobnoj prisutnosti. Obrazac je potrebno u originalu dostaviti osobno ili poštom u najbližu poslovnicu Banke.
-
- Kod preuzimanja i produženja certifikata potrebno je napraviti update JAVA-e, što trebam napraviti?
-
Pošaljite upit na e-mail adresu kc.tehnicka-podrska@rba.hr.
-
- Kako obnoviti FINA certifikat?
-
Kada do isteka FINA certifikata imate manje od 30 dana, prilikom postupka prijave na internetsko bankarstvo, javlja se obavijest koja vas upućuje u proces obnove FINA certifinata.
-
- Kako otključati token?
-
Otključati token ne možemo temeljem telefonske identifikacije klijenta, zato je potrebno doći u poslovnicu banke s uređajem - tokenom (osoba koja je ovlaštena za zastupanje).
-
- Ne mogu produžiti certifikat, javlja mi neku poruku.
-
Molimo vlasnika certifikata da se javi upitom na e-mail adresu kc.tehnicka-podrska@rba.hr.
-
- Kako otključati USB?
-
Za otključavanje USBa potrebno je koristiti unlocked kod koji se generira prilikom preuzimanja FINA Certifikata na uređaj. U slučaju kada unlocked kod nije spremljen, potrebno se javiti u poslovnicu zbog izdavanja novog uređaja.
-
- Istekao mi je certifikat, što napraviti?
-
Molimo javite se u poslovnicu banke radi izdavanja novog uređaja. Kada je FINA certifikat istekao potrebno je zatražiti novi USB uređaj s FINA certifikatom, odnosno ponovo ugovoriti korištenje RBA internetskog bankarstva, što se naplaćuje kao izdavanje novog uređaja.
-
- Koliko dugo su dostupni moji izvatci po računu na internetskom bankarstvu?
-
Izvatci su vam putem RBA internetskog bankarstva dostupni do 18 mjeseci od datuma formiranja izvatka te ste ih u tom vremenskom razdoblju obavezni preuzeti. Istekom navedenog roka, možete zatražiti te izvatke putem pisanog zahtjeva za naknadno izdavanje izvatka. Ponovno izdavanje izvadaka temeljem zahtjeva, obračunava se i naplaćuje sukladno trenutno važećem Izvatku iz odluke o visini naknada za usluge - za poslovne subjekte.
-
- Kako putem internetskog bankarstva napraviti konverziju, zadati devizni ili kunski platni nalog?
-
U Uputi za korištenje RBA iDIREKT servisa za poslovne subjekte su detaljno opisane sve funkcionalnosti i upute za korištenje servisa.
-
- Do kada trebam zadati nalog za plaćanje?
-
Platni nalozi, transakcije se izvršavaju prema Terminskom planu izvršenja platnih transakcija za poslovne subjekte.
-