test
tets
How to Contract mojaRBA?
Simply! mojaRBA mobile banking can be agreed:
• in the mojaRBA app by selecting "Video Call Activation", after installing the app on your mobile phone,
• at a branch.
mojaRBA App Is Always" New"
Taking no rest, we work on adding new functionalities and with every app update, you get more options for better management of your money.
mojaRBA
-
Simplicity of payments
Pay securely wherever you are.
-
Control of expenses and incomes
Monitor and manage your costs easily.
-
Personalization of account display
Adjust the display to your needs.
Life is easier when some of the important activities are online
mojaRBA mobile banking is a safe and simple way to take care of your daily payments on the go, from any location. Download the free app and, when it comes to payments to either friends or various institutions, and completely forget about branches, teller's counters and queuing.
Odgoda plaćanja - česta pitanja
- Što ako želim odgodu plaćanja (moratorij) kao pravna osoba (obrtnik ili tvrtka) i osobno kao fizička osoba?
-
Zahtjeve podnosite odvojeno:
Za pravnu osobu zahtjev možete podnijeti od 01.04.2020., tako da nam pošaljete popunjeni i ovjereni obrazac Zahtjeva.
Za fizičke osobe zahtjev možete podnijeti od 06.04.2020. Sve objave vezano uz ovu temu možete pratiti na https://www.rba.hr/covid-19/preporuke-i-aktualne-informacije. Tu ćemo na vrijeme objaviti sve informacije.
-
- Ako imam više kredita u banci za koliko njih trebam/smijem tražiti moratorij?
-
Sami odabirete za koje kredite ćete tražiti moratorij. To mogu biti svi krediti koje imate, ali i ne moraju.
-
- Mogu li zahtjev za moratorij zatražiti samo u RBA, a ostale kredite kod drugih banaka otplaćivati redovno kao i do sada?
-
Ne — ako tražite moratorij u RBA, morate ga zatražiti i kod drugih banaka.
Prilikom predavanja zahtjeva dajete izjavu da ćete moratorij zatražiti od svih banaka kod kojih imate kredite, te da tako nećete dovesti RBA u lošiji položaj u odnosu na ostale banke.
-
- Moram li dostaviti dokaze da je moja tvrtka pogođena krizom zbog pandemije koronavirusa kako biste moj zahtjeva za moratorij uzeli u obzir?
-
U ovom trenutku ne morate. Kako bismo razmotrili vaš zahtjev dovoljno je dati izjavu da je vaša tvrtka već zahvaćena ili očekujete da će biti zahvaćena krizom. Tu izjavu dajete na istom mjestu gdje popunjavate Zahtjev. Banka može zatražiti dodatnu dokumentaciju za obradu zahtjeva.
-
- Mogu li odmah predati sva tri zahtjeva predviđena mjerama Vlade (a) za odgodu plaćanja (moratorij), (b) za reprogram i (c) za novu likvidnost?
-
Možete sve zahtjeve predati odmah, ali ne u istom zahtjevu — za svaku mjeru se predaje posebni zahtjev.
Zahtjev za odgodu plaćanja (moratorij) predajete direktno putem RBA i putem portala Fine.
Zahtjeve za reprogram predajete putem portala Fine.
Zahtjeve za novu likvidnost predajete putem portala Fine.
Za obradu zahtjeva za reprogram i novu likvidnost morat ćete RBA dostaviti i dodatne informacije i financijske podatke, sukladno proceduri Banke.
-
- Moram li istovremeno predati zahtjev za odgodu plaćanja (moratorij) RBA i Fini?
-
Da, zahtjev za moratorij predajete direktno u RBA i putem Fine.
-
- Kojim autentifikacijskim uređajem pristupam internetskom bankarstvu, kako bih elektronski potpisao Zahtjev?
-
Zahtjev je elektronski potpisan autorizacijom putem uređaja USB ili mToken.
-
- Koji je maksimalni rok odgode plaćanja (moratorija)?
-
Maksimalni rok odgode plaćanja je šest mjeseci, odnosno najkasnije do 31.12.2020.
-
- Koja kamatna stopa se obračunava na kredite kada se nalaze u odgodi plaćanja (moratoriju)?
-
Obračunava se redovna kamatna stopa prema ugovoru, ali niti ona niti glavnica se ne naplaćuju za vrijeme moratorija, ukoliko odaberete opciju da se u moratorij uključi kamata i glavnica.
-
- Odnosi li se mogućnost uključivanja kamata u moratorij i na revolving kredite?
-
Ne. U moratorij po revolving kreditu je moguće uključiti samo glavnicu.
-
- Može li predmet moratorija biti kredit koji je odobren prije 1.03.2020., ali je ugovor potpisan nakon 1.03.2020.?
-
Ne. Predmet moratorija mogu biti samo Ugovori zaključeni prije 1.03.2020.
-
- Što znači da banka zadržava pravo pozvati na potpis Anexa ugovora?
-
To znači da, iako vam sada možemo odobriti moratorij samo na temelju zahtjeva (s obzirom na mjere ograničenja kretanja), postoji mogućnost da ćemo vas naknadno pozvati da dođete potpisati Anex ugovora.
U tom slučaju Anex ćete morati potpisati zajedno sa sudužnikom, jamcima, založnim dužnikom (ako ih imate). Ako ne potpišete Anex, moratorij se može proglasiti nevažećim i kredit ćete nastavit plaćati kao i prije moratorija (prema ugovoru).
-
- Mogu li tražiti da se u odgodu plaćanja (moratorij) uključe i kamate tijekom perioda moratorija?
-
Da, možete zatražiti da se u odgodu plaćanja (moratorij) uz glavnicu uključe i kamate.
Redovna kamata stopa će se nastaviti obračunavati za vrijeme moratorija, a trebat ćete ju platiti tek nakon završetka moratorija.
-
- Je li za kredite koji su osigurani solemniziranim Sporazumom o osiguranju (na nekretninama ili pokretninama) moguće produžiti moratorij na rok nakon datuma završetka Sporazuma?
-
Ova opcija je moguća jedino ako se potpiše i kod javnog bilježnika solemnizira Anex o produljenju Sporazuma o osiguranju (procedura za Anex je jednaka onoj kod prvotnog potpisivanja Sporazuma).
-
Naslov scheduler
Naslov scheduler
Naslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov schedulerNaslov scheduler
098 9842 972
Bruno 18.06.2018. 15:00 sati.
NaslovNaslov
Promjena nakon objave danas 16:18 555555