RBA mjere za ublažavanje utjecaja
pandemije za poslovne korisnike

Odgoda plaćanja kredita do 6 mjeseci

RBA mjere za ublažavanje utjecaja
pandemije za poslovne korisnike

Odgoda plaćanja kredita do 6 mjeseci

Saznajte više

Naši poslovni klijenti mogu dobiti odgodu kredita

 

Odgoda plaćanja kredita može se zatražiti na rok do 6 mjeseci (do 31.12.2020.)

 

Na koga se to odnosi?

Na sve tvrtke i obrtnike kojima bi se COVID-19 pandemija mogla negativno odraziti na poslovanje.
 

Kako zatražiti odgodu plaćanja kredita (moratorij) kod nas?

1. Preuzmite Zahtjev za moratorij

2. Popunite Zahtjev: pripremite kreditne partije i odlučite koje želite uključiti u moratorij. Kreditna partija je poziv na broj koji se unosi prilikom plaćanja mjesečnih rata, a možete ga vidjeti i na zadnjoj obavijesti o dospijeću rate kredita.

3. Pošaljite nam popunjeni i potpisani Zahtjev do 30.09.2020. preko nekog od online kanala:

Internetsko bankarstvo
(IB)

Autorizacija Zahtjeva obavlja se putem uređaja USB ili mToken

Službeni
e-mail

Putem e-mail adrese koji ste nam dali kao službenu za komunikaciju sa RBA

NEKI DRUGI
e-mail

Putem e-mail adrese koja je različita od službene adrese za komunikaciju sa RBA

• Ovlaštena osoba za zastupanje šalje popunjeni Zahtjev kao privitak u poruci preko RBA internetskog bankarstva (IB). Molimo u naslov poruke staviti COVID MORATORIJ.

• Za tu svrhu koristiti funkcionalnost “poštanski sandučić”.

• Tako podneseni Zahtjev smatra se elektronski potpisanim.
• To je e-mail adresa na koju vam dolaze naše obavijesti.

• Skenirajte popunjeni i potpisani zahtjev od strane ovlaštene osobe za zastupanje.

• Pošaljite ga sa službene e-mail adrese na e-mail svog nadležnog referenta / voditelja poslovnog odnosa. Molimo u naslov poruke staviti COVID MORATORIJ.  

• Ako ne znate tko vam je nadležni referent / voditelj poslovnog odnosa, Zahtjev možete poslati na: Corp_Covid-19@rba.hr .
• Ako nemate IB ili registriranu službenu adresu za komunikaciju s RBA, ovlaštena osoba za zastupanje treba popuniti i potpisati “Izjavu o međusobnoj komunikaciji” i odrediti e-mail adresu za komunikaciju sa RBA.

• S e-mail adrese koju navedete u Izjavi, ovlaštena osoba mora poslati skeniranu “Izjavu o komunikaciji” i popunjeni i potpisani Zahtjev potpisan od strane ovlaštene osobe za zastupanje na adresu svog nadležnog referenta / voditelja poslovnog odnosa ili na: Corp_Covid-19@rba.hr . Molimo u naslov poruke staviti COVID MORATORIJ.

• Original “Izjave o međusobnoj komunikaciji” molimo dostaviti u RBA osobno ili poštom, odmah kada će to uvjeti dozvoljati.

4. Nakon što zaprimimo Vaš zahtjev, u narednim danima će Vam se javiti Vaš nadležni referent putem e-maila ili Vas nazvati te ćete se s njim dogovoriti oko idućih koraka.

5. Molimo pratite sve objave na stranici Fine na koju će se unositi svi zahtjevi klijenata za sve mjere Vlade: https://gospodarskemjere.fina.hr

Odgoda plaćanja - česta pitanja