Toni Jurčić sudjelovao na CEPOR-ovom okruglom stolu na temu izvoza i internacionalizacije poslovanja

11.06.2019

Na okruglom stolu predstavljen je podatak kako je ukupan izvoz Republike Hrvatske od siječnja do prosinca 2018., prema privremenim podacima Državnog zavoda za statistiku, iznosio je 107,7 milijardi kuna, a ukupan uvoz iznosio je 175,5 milijardi kuna.

 

CEPOR - Centar za politiku razvoja malih i srednjih poduzeća i poduzetništva u partnerstvu s Ekonomskim fakultetom u Osijeku i Raiffeisen bankom organizirao je okrugli stol na temu izvoza kao strateškog usmjerenja hrvatskih tvrtki na kojem je sudjelovao Toni Jurčić, izvršni direktor poslovanja s gospodarstvom i poduzetništvom Raiffeisen banke.

Na okruglom stolu predstavljen je podatak kako je ukupan izvoz Republike Hrvatske od siječnja do prosinca 2018., prema privremenim podacima Državnog zavoda za statistiku, iznosio je 107,7 milijardi kuna, a ukupan uvoz iznosio je 175,5 milijardi kuna. Izvoz je u 2018. godini porastao za 2,9%., a u isto vrijeme uvoz je rastao za 7,4%. U zemlji veličine Hrvatske, izvoz predstavlja jedinu zdravu i dugoročno isplativu strategiju za gospodarski rast i zapošljavanje. Mala i srednja poduzeća moraju se okrenuti stranim tržištima, a internacionalizacija bi trebala biti ključna strategija rasta i razvoja. Hrvatsko je tržište malo i poduzeća se moraju okrenuti stranim tržištima ukoliko žele rasti. Izvoz je bitan za hrvatsko gospodarstvo, ali ključan je izvoz temeljen na znanju i proizvodima koji stvaraju dodanu vrijednost zaključak je okruglog stola.

Toni Jurčić, izvršni direktor poslovanja s gospodarstvom i poduzetništvom Raiffeisen banke osvrnuo se na ulogu banke u kontekstu pružanja podrške poduzetnicima: „RBA Hrvatska kao dio RBI grupacije nudi svim svojim klijentima potpunu uslugu financijskog servisa i proizvoda, istovremeno pružajući mogućnost networkinga svojim klijentima kroz RBI mrežu u srednjoistočnoj Europi-CEE, (preko 47.000 zaposlenih u 2100 poslovnih jedinica i 16,1 milijuna klijenata) čime olakšava ulazak i potiče konkurentnost svojih klijenata na inozemnom tržištu“, istaknuo je Jurčić.