Održana radionica za žene poduzetnice u Čakovcu

20.11.2019

Tema radionice bila je „Kako izbrusiti intuiciju i donositi bolje poslovne odluke“.

 

Raiffeisenbank Austria d.d. (RBA) i mreža poduzetnica Women in Adria nastavljaju s aktivnostima te interaktivnim radionicama za žene poduzetnice. Tako je održana i radionica „Kako izbrusiti intuiciju i donositi bolje poslovne odluke“ u organizaciji ženske poduzetničke mreže „Women in Adria“ u Čakovcu.

Uvodno izlaganje održala je Ivana Matić – ujedno i osnivačica Mreže poduzetnica „Women in Adria“, Nina Gregorec – voditeljica Poslovnog odnosa za poduzetništvo iz RBA te Ana Keglović Horvat – diplomirana pravnica i osnivačica poduzeća AKH Consulting, inače jedna od najbolje ocijenjenih predavača na eventima ženske poduzetničke mreže „Women in Adria“.

Nakon uvodnog dijela, fokus druženja je bio stavljen na stres s kojim se poduzetnice susreću u svojoj svakodnevici – pronalazak novog posla i suradnika, sklapanje novih suradnji, smišljanje novih poslovnih ideja, realizacija projekata, borba s birokracijom, briga o obitelji, održavanje privatnih i poslovnih odnosa – sve su to situacije i teme s kojima se poduzetnice svakodnevno susreću, te koje dodatno opterećuju poslovanje te koje stvaraju dodatan stres svakoj poduzetnici.

Danas više nije tajna da uspješni poduzetnici ili poslovni ljudi koriste razne antistres tehnike i tehnike razvoja intuicije, kako bi bili smireniji, koncentriraniji, fokusirani te efikasniji u donošenju svojih poslovnih odluka. Naime, prema riječima Ane Keglović Horvat: „Mentalna i emocionalna higijena jednako su važni kao i osobna higijena, odnosno higijena tijela, a razvoj intuicije pomaže u donošenju poslovnih odluka, osobito kada nedostaje vremena ili potrebnih informacija. Nažalost, u hrvatskom obrazovnom sustavu, najviše se polaže na razvoj znanja i inteligencije, dok se na razvoju intuicije radi jako malo ili nikako“.

Tijekom svog obraćanja poduzetnicima, Nina Gregorec je naglasila: "Iznimno mi je drago što treću godinu zaredom imamo mogućnost sudjelovanja na ovakvim druženjima u suradnji s mrežom poduzetnica Women in Adria. Raiffeisen banka je prva na tržištu prepoznala žensko poduzetništvo kao granu koja je generator gospodarskog rasta te je upravo poduzetnice prepoznala kao istinske nositeljice konkurentnosti. Smatram da su ove interaktivne radionice od velikog značaja za vaše poslovanje i drago mi je što imamo priliku, u neformalnoj atmosferi, razgovarati s vama te vam pružiti podršku koje vaše poslovanje zavrjeđuje. Vjerujem da su ovakve praktične radionice samo još jedna dodana vrijednost vašem poslovanju, te da su iznimno korisne u svakodnevnoj borbi sa stresom", zaključila je Gregorec.

Women in Adria je brand za ambiciozne žene i poduzetnice te korporativne žene i žene koje žele ostvariti uspješnu karijeru na bilo kojem polju. Cilj mreže poduzetnica je inspirirati, informirati i povezati ih kroz razne aktivnosti i proizvode koje ova mreža nudi.