Održan prvi ovogodišnji Networking breakfast za žene poduzetnice u Zagrebu

04.02.2019

Melita Milojčić, voditeljica Poslovnog centra RBA, sudjelovala je na radionici „Kako kreirati pobjednički proizvod“.

 

Melita Milojčić, voditeljica Poslovnog centra RBA, sudjelovala je na radionici „Kako kreirati pobjednički proizvod“ u organizaciji ženske poduzetničke mreže „Women in Adria“.

Uvodna izlaganja održali su Melita Milojčić iz RBA, Ivana Matić, ujedno i osnivačica Mreže poduzetnica „Women in Adria“, te Iva Babaja – svjetski priznata stručnjakinja za branding i vrhunska dizajnerica, koja je okupljenima objasnila što sve stoji iza uspješnih brandova i odgovorila na pitanje kako dobar dizajn može pomoći u razvoju nacionalnih ekonomija.

Nakon uvodnog dijela, fokus druženja je bio stavljen na dizajn proizvoda, razliku između produktnog dizajna i brandova, te kako privući pažnju svojim proizvodom ili uslugom u doba prezasićenosti.

Tijekom svog izlaganja, Babaja je naglasila: „Danas je sve dostupno u dva klika i zato smo prezasićeni nebitnim informacijama. Ovakav svijet izobilja, koji je pretrpan izborima, prestaje biti održiv te upravo iz tog razloga za opstanak našeg mozga i preživljavanje važna je redukcija. Krećemo se od ekonomije i društva baziranog na logičkom, linearnom, gotovo kompjuterskom kapacitetu i doba informacija prema ekonomiji i društvu baziranom na inventivnom, empatičkom, holističkom pristupu koji ga polako zamjenjuje – doba koncepta. Zemlje poput Koreje ili Tajvana dokazuju kako dizajn kroz suradnju s vlastima može pomoći nacionalnoj ekonomiji. Kreativna ekonomija kod nas ne postoji jer zakonodavstvo nije dobro, a ne postoje ni investicije. Brand donosi jedinstvenu vrijednost kupcu, čuva vaše pravo da profitirate, čini prodaju novih usluga, privlači i zadržava talent te vas prisiljava da održite dano obećanje. Danas se naglasak stavlja na svrhu, a ne profit. Čak 66 posto kupaca preporuča one brandove koji promoviraju dobar cilj, a diferencijacija u rezultatima događa se kod onih brandova koji ostvaruju emotivnu sponu sa svojim kupcima, te je važno zapamtiti da svaka akcija ima reakciju, a svaki trend ima nasljednika“, zaključuje Babaja.

Ovom prilikom, okupljenima se obratila i Melita Milojčić ispred RBA, kao partnera ovog projekta, te izjavila: „Ovo je treća godina zaredom da smo partneri u projektu Women in Adria. Svjesni smo da ste upravo vi – poduzetnice – stvarne nositeljice konkurentnosti i generatorice gospodarskog rasta kao i novih radnih mjesta. Organiziramo ove radionice s ciljem osnaživanja poduzetnica u stvaranju i unaprjeđivanju njihovih kompetencija za tržišnu bitku, a dio radionica je i networking koji se pokazao izrazito uspješan jer se u relativno neformalnoj atmosferi lako otvaraju, razmjenjuju iskustva te imate priliku komunicirati jedna s drugom, i naravno s bankom potpuno ravnopravno, bez obzira bile vi početnice ili već afirmirane poduzetnice. Naše usluge i proizvodi, koji su kreirani upravo za vaše potrebe, nisu samo jedna u nizu naših jednokratnih usluga, već sam sigurna da ćemo u suradnji s vama i Women in Adria dobiti nove inspiracije i ideje za uspješan nastavak suradnje“, zaključila je Milojčić.

Women in Adria je brand za ambiciozne žene i poduzetnice te korporativne žene i žene koje žele ostvariti uspješnu karijeru na bilo kojem polju. Cilj mreže poduzetnica je inspirirati, informirati i povezati ih kroz razne aktivnosti i proizvode koje ova mreža nudi.