Kako možete na vrijeme prepoznati i spriječiti prijevaru na svoj račun?

27.12.2022

Pripreme za uvođenje eura dovode do bitnih promjena u navikama korisnika te u informacijskim i drugim sustavima. Ove promjene mogu nažalost biti iskorištene od strane zlonamjernih napadača.

 

Ovim putem želimo dodatno upozoriti naše klijente i sve građane na zlonamjerne napadače koji se putem e-mail poruka, poziva i drugih načina komunikacije pokušavaju predstavljati kao banke i slične institucije. Prevaranti pokušavaju od potencijalnih žrtava prikupiti osobne, financijske i autorizacijske podatke te ih nakon toga zloupotrijebiti.

Ovo morate znati kako biste se zaštitili

Banka od klijenata nikada neće tražiti unos aktivacijskih kodova, PIN-ova ili sličnih osjetljivih informacija putem poveznica, odnosno linkova u e-mail porukama.

Molimo obratite pozornost na pošiljatelje e-maila, a ako primite telefonski poziv koji vam je sumnjiv, provjerite s bankom jeste li zaista komunicirali s djelatnikom banke.  

Ako niste sigurni jesu li e-mail, SMS ili poziv došli od banke, obratite se čim prije našem osoblju u poslovnici, e-mailom ili nas nazovite.

Redovno posjećujte stranice naše banke za sigurnost kako biste se informirali o najčešćim vrstama i načinima prijevara te saznali savjete za zaštitu.