Boranka osvojila Zlatni Euro Effie - najprestižniju europsku nagradu za marketinšku učinkovitost

18.10.2019

Raiffeisen banka glavni je ovogodišnji sponzor Boranke te je svoje djelatnike tijekom protekla dva vikenda aktivno uključila u pošumljavanje opožarenih područja Dalmacije. 

 

Kampanja Boranka, koju je za Savez izviđača Hrvatske osmislila agencija Imago Ogilvy, prva je kampanja u Hrvatskoj, ali i cijeloj regiji, koja je osvojila ovu nagradu i pobijedila tisuće izvrsnih europskih kampanja. Euro Effie je najprestižnija europska nagrada za marketinšku učinkovitost, a Zlatni Euro Effie dodatna je potvrda izvrsnosti. 

Raiffeisen banka glavni je ovogodišnji sponzor Boranke te je svoje djelatnike tijekom protekla dva vikenda aktivno uključila u pošumljavanje opožarenih područja Dalmacije. „Ova nagrada je dokaz da je Boranka vanserijska priča koja se tiče svih nas jer je riječ o onome što ostavljamo našoj budućnost. RBA je prepoznala i odlučila se uključiti u ovaj projekt, ne samo financijskom podrškom, već i konkretnim djelovanjem na terenu. Do sada je više od sto naših djelatnika na području Žrnovnice i Kučina sadilo različite sadnice, dalo svoj doprinos obnovi prirode te su time pokazali naša nastojanja da se i dalje razvijamo kao društveno odgovorna institucija“, istaknuo je predsjednik Uprave Müller.

„Nama hrvatskim izviđačima ova nagrada, kao i sve nagrade do sada, dodatna su motivacija da Boranka nastavi još snažnije te da uključimo još veći broj građana i organizacija u akcije obnove prirode“, poručuju iz Saveza izviđača Hrvatske, pokretača i glavnih organizatora kampanje Boranka. 
„Ući u samo finale, a kamoli osvojiti Euro Effie, i to još zlatni, izuzetno je postignuće, pogotovo kada pogledamo okruženje i ostale prijavljene radove“, poručili su iz agencije Imago, koja cijelu kampanju za Savez izviđača Hrvatske provodi PRO BONO.